Vraag

Schuld


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben 13 jaar
Ik ben pas bij een vriend geweest een beetje gamen en dat soort dingen en tussendoor een beetje klieren we klieren dan met seksuele dingen bijvoorbeeld op elkaar liggen of aan elkaars schouders zitten en dan naar de tepels of aan elkaars knie maar toen ik aan zij knie zat pakte hij mij hand en bewoog naar zijn kruis en die raakte ik toen aan en ik dacht oké? Maar voel ik mij schuldig omdat ik mij hand niet weg trok is dit raar dat ik mij schuldig voelen of niet

15 reacties

Hoi!

Je hoeft je niet schuldig te voelen. Zoals hierboven gezegd wordt, heb je je hand waarschijnlijk niet meteen weggetrokken omdat je wat geschrokken was. Je had het waarschijnlijk niet zien aankomen.

Als je hiermee zit kan je het met je vriend bespreken. Als je die aanraking niet fijn vond, kan je hem zeggen dat je liever niet hebt dat hij je in die richting stuurt.

Groetjes
x
Zei je vriend dat hij het raar vindt zo'n aanrakingen te doen met een jongen? Dat is extra verwarrend, aangezien, hoe ik het begrijp, hij degene was die jou in die richting stuurde.

Is het een mogelijkheid met hem te bespreken wat hij hiermee, en met de aanraking, bedoelde?
Misschien is je vriend een beetje in de war met zichzelf. Doet hij vaker zulke onduidelijke uitspraken?
Als deze vriendschap je stress bezorgt, kan je meer met andere personen omgaan, en afstand nemen van de vriend die verwarrende uitspraken doet.

Als je van je vriend dingen moet doen die je niet fijn vindt, heb je het recht te weigeren. Als je twijfelt of je iets wel of niet wilt doen, kan je dat met iemand bespreken, of je twijfels hier uiten. Doe niets waar je spijt van kan krijgen.
Badge +3
hey maik!

Jij hoeft je zeker niet schuldig te voelen, hij bewoog jouw hand naar zijn zaakje je was denk ik even in shock waardoor je niet reageerde. Nogmaals jij hoeft je niet schuldig te voelen.
Hey!!

Je zegt dat hij zelf jouw hand naar zijn "zaakje" bewoog. Hij wou dit dus zelf lijkt me.... Er is geen enkele reden voor jou om je schuldig te voelen.

Wat is er daarna gebeurd?? Gingen jullie verder of stopten jullie meteen??
We stopte meteen en gingen wat anders doen (buiten spelen)
Bedankt over dat shock denk ook dat dat het is geweest
Het rare is dat hij zei dat hij het rare vind of zo veer te gaan met een jongen
Het is ook heel raar verhaal maar het is wel zo
Het is echt een gekopliceert verhaal
Hoi ik ben 13 jaar
Ik ben pas bij een vriend geweest een beetje gamen en dat soort dingen en tussendoor een beetje klieren we klieren dan met seksuele dingen bijvoorbeeld op elkaar liggen of aan elkaars schouders zitten en dan naar de tepels of aan elkaars knie maar toen ik aan zij knie zat pakte hij mij hand en bewoog naar zijn kruis en die raakte ik toen aan en ik dacht oké? Maar voel ik mij schuldig omdat ik mij hand niet weg trok is dit raar dat ik mij schuldig voelen of niet

Ik zie niet in waarom je je schuldig voelt, hij deed het toch zelf? Ik zal de volgende keer dat je naar hem toegaat gewoon kijken hoe de sfeer is en als je het zelf wilt miss weer van dat soort dingen doen die jullie altijd doen?
Het rare is dat hij zei dat hij het rare vind of zo veer te gaan met een jongen
Muhm miss is het een optie om te vragen waarom hij dat zegt terwijl hij zelf je hand op die plek legde?

Reageer