Vraag

Schoonmaken na masturberen

  • 14 September 2021
  • 8 reacties
  • 798 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, ik vraag me af hoe mensen zichzelf schoonmaken maken na het aftrekken/vingeren. Doen jullie het dan met alleen handwassen met water of/en zeep? Of wassen jullie jezelf meerdere keren om zeker te weten dat er geen restjes vocht aan je handen zitten? 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Niet want ik heb nog niks. Voor wie het wel hebben doen het gewoon met een stukje wc papier ofzo

Ik ga handen wassen en alle sperma wegdoen

 

Soms pak ik een shirt die ik nooit aan doe of een onderbroek en daar spuit ik op of als ik sperma op me buik ofzo heb liggen pak ik ook een shirt wat ik nooit aan doe en veeg ii het weg en daarna meestal even handen wassen of douchen

Ik spuit heel hard, dus doe er altijd wat voor, anders is mn bed nat. Als ik in bad zit gwn int water

Badge

Hey hoi

Ik zorg meestal dat alles in een doekje zit en niets op mij komt, dan veeg ik ‘m af met dat doekje en leg ik dat doekje weg. Dan kan ik lekker blijven waar ik ben en blijf ik proper.

Zorg wel dat je andere doekjes gebruikt voor het vocht enzo dan de doekjes voor bv je neus snuiten, anders kan je wel eens in een akward situatie komen... 😂😂

Hoop dat dit helpt, succes verder nog!

Ik ben hetero en kom vaak op mezelf klaar of de grond. Soms met een oude sok (cumsok) vind ik zelf ook wel leuk want na een tijdje wordt die helemaal hard (vind ik gewoon grappig) maar ook vaak genoeg slik ik het. 

Sommige mensen lijken het vies te vinden maar je kan de smaak aanpassen (bijvoorbeeld meer ananas eten) en zonder dat te doen vind ik het ook wel lekker.

Het is ook niet gay wsnt als je dit forum verder bekijkt doen veel meer het alleen durven veel het niet te zeggen.

Proberen kan geen kwaad

wut

Ik ruk meestal voor het douchen in the badkamer, dan spuit ik op mezelf en douch meteen. Ik maak het wel eerst goed schoon met zeep.

Reageer