Beantwoord

Schokjes tijdens masturberen

  • 23 December 2019
  • 12 reacties
  • 703 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik heb een probleem, ik mastrubeer dus wel eens, en ik krijg de laatste tijd heel veel schokjes. Hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door Anonymous 23 December 2019, 20:23

Bekijk origineel

12 reacties

Badge +1

ik veronderstel dat je een meisje bent dat is heel normaal dat is gewoon een teken dat je klaarkomt en je het niet rustig doet waarschijnlijk

Heb je tips hoe ik het dan beter kan doen? En ja ik ben een meisje, maar ik begon net… daarom vond ik het apart

Badge +1

meer vingers in je vagina steken over je clit wrijven enzo mss voorwerpen probeern enz sommige steken er hele vuist in

Dan kom je klaar.

-Dr8gon99

 

mss voorwerpen probeern enz sommige steken er hele vuist in

Nou ja, dat zal ik niet gelijk doen. Begin gewoon rustig aan en doe niet iets wat niet fijn aanvoelt💕

En als je die hele vuist erin propt, gebruik dan glijmiddel want anders doet het gewoon ronduit best wel veel pijn (geen ervaring ermee maar heb ik gehoord op internet).

-Dr8gon99

En hoe kan je het beste mastruberen?

Badge +1

En hoe kan je het beste mastruberen?

rustig aan beginnen en steeds beetje wilder gaan en misschien dildo of vibrator gebruiken

betekend dat niet dat je je hoogte punt heb bereikt ofzo?

Dat is dus het gekke, ik was net begonnen!

Je masturbeerd dan denk ik te snel waardoor je snel klarkomt. Rustig wrijven over je clitoris en daarna steeds sneller als je sneller wilt klaarkomen dan.

-Dr8gon99

ow sorry dan weet ik het niet mischien nog een paar keer proberen mischien word het minder

Reageer