scheve piemel

  • 10 July 2018
  • 4 reacties
  • 534 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
als mijn pik stijf wordt of slap is zit er een soort van buiging in het midden. zelf denk ik dat dit door het aftrekken komt. heeft iemand tips hoe ik hem weer gewoon recht kan krijgen?

4 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Je penis kun je moeilijk een andere stand geven. De hoek die je nu hebt heb je nou eenmaal. Door aftrekken krijgt je penis niet ineens een buiging. Dus ik denk dat je hem niet recht kan zetten. Het is overigens niet vreemd als je een buiging hebt.
Hoi

Dit is gewoon normaal bij sommige mannen, het lichaam doet het zelf en daar kan jij weinig aan doen. Je kan hem wel proberen recht te krijgen alleen dat doet waarschijnlijk heel veel pijn dus mijn advies is om dat niet te doen. En soms moet je maar genoegen nemen met wat je lichaam doet, want ik heb een sixpack en dat is ook niet altijd leuk want iedereen zegt er wel wat van. Ze zeggen dan zoals, heb je niks anders te doen dan je lichaam trainen, bijvoorbeeld.
Bij mij als hij stijf is staat hij 3 cm van mijn navel af...
Ik was er onzeker over maar ik weet dat het normaal is...
Het komt niet door het rukken trouwens
Badge

Ik heb al sinds het begin van de puberteit afgetrokken en toen stond hij altijd recht, maar laatste jaar is hij opeens schrever gaan staan dan normaal en op de plek waar hij naar links gaat een soort klein littekenweefsel. Dus met normaal aftrekken en rust geven gebeurd dat denk ik niet, maar na lang en constant aftrekken is er wel kans… Geef het ook rust! Niet door bewegingen ‘terug’ proberen te buigen

Reageer