Vraag

scheve penis

  • 29 November 2019
  • 5 reacties
  • 262 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4

hey, het is een beet je raar maar   me penis staat naar rechts gebogen.

wat kan de oorzaak zijn of ga ik er  ooit nog problemen meekrijgen tijdens sex ofzo

 

 


5 reacties

Heyo,

 

Er is afgelopen week al een soortgelijke topic gemaakt genaamd Kromheid penis. Als je dat intikt in de zoekbalk vind je hem zo.

 

Over je scheve penis. Dit is heel normaal. Bijna alle mannen en jongen hebben een penis die iets naar links of rechts buigt. 

 

See ya!

Spookyzx. 

Is normaal omdat het is als een erectie, bij de 1 komt hij omhoog en bij de ander enkel hard de 1 heeft weer een erectie die bijna tot de buik komt maar zo is dat bij de kromming ook bv. Mijn penis staat omhoog met een lichte opwaartse kromming erin maar kan verschillen van persoon 

Die van mij buigt niet naar links of rechts bij een slappe,  hij hangt in het midden met een boogje over mn ballen. Zo zit ie bij mij ook in m’n boxer. En stijf is ie ook recht. Klink misschien gek maar het kan ook zijn hoe je hem slap draagt in je boxer

Die van mij buigt niet naar links of rechts bij een slappe,  hij hangt in het midden met een boogje over mn ballen. Zo zit ie bij mij ook in m’n boxer. En stijf is ie ook recht. Klink misschien gek maar het kan ook zijn hoe je hem slap draagt in je boxer

We hebben spieren en zoals in het lichaam ook in de penis maar bij iedereen ontwikkelt het anders niemand heeft exact dezelfde spiermassa en er is 1 ding trek je en word die stijf met sperma bij het klaarkomen dan geen reden om te paniekeren. 

Ik ben een transgender meisje en mijn buigt omhoog bij een erectie, heb een vriendinnetje en ze vroeg Taylor mag ik jou penis zien dan mag je mij naakt zien toen ze zei wow je hebt redelijk grote ballen dat ziet er niet goed uit schat ik dus uit bezorgdheid naar de dokter die zei Taylor je bent transgender dus je maakt mannelijke hormonen aan en krijgt vrouwelijke dus die vrouwelijke gaan ook naar je ballen dus maak je geen zorgen meid + kan je vrijen geen reden om te paniekeren 

Dat is geen probleem hoor. Ik heb al best veel jongens in me gehad met een scheve penis en dat gaat prima. Ze kwamen ook gewoon allemaal klaar in me, dus maak je geen zorgen.

Reageer