Vraag

Scheve lul

  • 17 June 2018
  • 9 reacties
  • 525 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik heb een vraagje...
Ik heb een scheve lul...
Als hij helmaal stijf is dan staat hij wel 3 cm van mijn navel vandaan... is dit normaal?

9 reacties

Hi Jari123,

heb ik ook en mijne is ook nog aan het topje een beetje krom naar links. Stijf dan, want slap hangt ie gwn naar beneden over mijn ballen.Mijn twinbroertje heeft hetzelfde, net zo lang, dik en krom. Wij lijken dus in alles op elkaar. Btw we zijn 15.

Die van ons jongere broertje (14)_steekt meer naar voren als die stijf is en wijst een klein beetje naar beneden, niet echt, maar beetje

Die van onze oudere broer (16) is helemaal in een flauw bochtje naar links. Hij steekt wel omhoog, maar ook heel klein beetje naar links.

Sommige vrienden hebben ook een beetje kromme piemels, dus niks mis mee. Ik vind die van mijn twin en mij wel cute.

Verder doen ze het allemaal gewoon goed, dus no worries.

Hoe oud ben jij? Groeit de jouwe nog? Onze niet zo hard meer geloof ik.

Groetjes,
M&M's
Dankje @M&M's...
Ik ben 13 hij groeit nog ween kleinbeetje...
Maar fijn om te weten dat ik niet de enige ben... bij mijnstaat hij in een klein bochtje baar rechts
Hi Jari123,

ook wel cool een beetje naar rechts
Als je 13 bent gaat je piemel vast nog wel groeien. Mijne sinds mijn 13e iig wel

Niks mis mee. Ik vind piemels sws wel nice, of ze nou groot of klein, recht of krom zijn haha.

Je kunt er gwn mee aftrekken en plezier mee hebben, dus, niks “aan” de hand zou ik zeggen. Gwn “in” je hand haha en dan op en neer.

Groetjes,
M&M’s
??? ik houd van je openheid
Haha Jari123,

Ja maar het is toch ook niks geks om over te praten. Ik vind dat er soms zo geheimzinnig over gedaan wordt. Gewoon zeggen hoe het is, is beter toch?

Ik snap wel dat het niet voor iedereen zo makkelijk is. Ligt er een beetje aan hoe je opgegroeid bent, natuurlijk.

Ik praat er wel makkelijk over. Ik heb ook geen probleem om me uit te kleden. Ik doe het niet altijd en overal zomaar natuurlijk.

Hier op het forum is iedereen anoniem en mag je geen gegevens uitwisselen (ik zag het net wel op een ander topic gebeuren, maar ok), dus dan kun je gewoon vrij praten en vragen stellen.

Twin en ik vallen op jongens, maar dat had je misschien al gedacht haha.

Ik vertel er wel over, maar probeer er nooit iemand mee lastig te vallen, maar ik kon je wel mooi vertellen wie er nog meer een scheve piemel hebben :P

Het is dus niks om je voor te schamen.

Misschien krijg je nog wel meer reacties van jongens die ook een beetje een kromme piemel hebben :)

Groetjes,
M&M’s
Jammer dat je geen gegevens mag uitwisselen...
Je hebt trouwens helemaal gelijk!
Door jou ga ik er vanaf nu nog opener over zijn
"Jammer dat je geen gegevens mag uitwisselen..."
De prijs van anonimiteit...

Zoals al gezegd was is het vrij normaal dat het niet kaarsrecht is.
Er zitten geen botten, in tegenstelling tot andere dieren, en volgens mij zit er ook geen kraakbeen (in ieder geval niet veel) dat voor een altijd rechte vorm zorgt, zoals bij je benen.
Oke begrepen

Reageer