Vraag

Scheren

  • 30 November 2016
  • 4 reacties
  • 566 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een meisje van 15. Ik scheer mn oksels in de zomer altijd en ik houd mn schaamhaar een beetje bij. Is dat te weinig? Moet ik ook mn benen scheren? En moet ik een kale kut hebben?

4 reacties

Hi,

Je moet doen waar je jezelf fijn bij voelt. Wil je een kale vagina hebben, als jij dat wilt moet je het doen!

-Gulio
Hoi,

Ik sluit me volledig aan bij @Gulio.

Ik scheer mijn oksels regelmatig, want daar voel ik me prettig bij.
Mijn vagina houd ik bij, want tijdens mijn menstruatie is het niet fijn om lange vagina haren te hebben.
Mijn benen scheer ik zelden, vind ik niet nodig. Te veel werk ook.

Ik wil je nog wel meegeven dat wanneer je begint met scheren, je haren daarna sneller gaan groeien en voller terugkomen. Ofwel, je moet het gaan bijhouden.

Doe waar JIJ je prettig bij voelt!
Gr. Pin
Reputatie 1
Badge

Mijn mening als jonge   Zijnde ik vind dat je moet doen waar je je pretig bij voelt jongen kunnen. Nog wel eens grote bluf hebben over het schaamhaar van vrouwen maar ik persoonlijk Als jonge. 15 vind een vagina waar haar op zit geiler dan zonder schaamhaar

Misschien is het niet de bedoeling dat ik reageer omdat ik geen meisje ben, maar ik vind dat je moet doen wat jij het prettigst vindt. Uiteindelijk moet jij tevreden zijn met hoe je eruit ziet. Wat een ander doet moet diegene lekker zelf weten.

Reageer