Vraag

Scheet gelaten op mijn puppy

  • 21 September 2022
  • 7 reacties
  • 754 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Ik, meisje van bijna 16 liet een scheet op mijn puppy zijn gezicht, op een 1 of andere manier word ik hier ontzettend geil van. Maar daarna moest mijn puppy wel kotsen, is dit normaal dat ik hier geil van word en is dit erg voor mijn puppy???


7 reacties

Reputatie 2
Badge +4

 

Wat voor de 1 opwindend kan zijn is voor de ander raar .. ieder zn ding.. xx, 

Hoevaak je het doet weet ik niet.. maar zou niet tevaak doen bij puppy wel gwn lekker in bed of plek waar je fijn vind..

 

Love you xx

Reputatie 3
Badge +1

 

Wat voor de 1 opwindend kan zijn is voor de ander raar .. ieder zn ding.. xx, 

Hoevaak je het doet weet ik niet.. maar zou niet tevaak doen bij puppy wel gwn lekker in bed of plek waar je fijn vind..

 

Love you xx

Dankjewel voor je tips, love u too xxx <3

Reputatie 4
Badge +1

Hoii, het is wel erg zielig voor je puppy. Als je het op een andere (niet levende ;)) plek doet zou het geen probleem moeten zijn

Groetjesss <3

Reputatie 3
Badge +1

-onnodige quote verwijderd-

Is goed! Groetjes terug!! <3

Reputatie 3
Badge +3

zoals ik al meerdere andere mensen heb vertelt, het is niet erg om dit soort dingen te doen maar val je huisdieren of andere mensen die het niet willen er niet mee lastig en dan is alles goed.

groeten thomas

Reputatie 7
Badge +7

Hoi Unknowgirl,

Het is vervelend om het je te laten weten, maar seksuele activiteiten met een dier zijn erg ongezond en verkeerd. Ik denk dat het duidelijk is uit wat je schrijft dat het geen goeie gevolgen voor je pup heeft. Ook kan geen enkel dier jouw toestemming geven voor dit soort dingen, dus wat je reden ook is, vallen exotische activiteiten met een dier onder het aanranden en/of verkrachten van dieren. Je kan hier dan dus ook flink voor gestraft worden. 

Daarnaast maakt het deel van wat je hiervan opgewonden maakt ook niet uit, of het nou het feit is dat het een scheet is, met partner of wat dan ook, zou je gemakkelijk ongewenste kinks kunnen ontwikkelen wat betreft het feit dat je dit bij dieren doet.

Inplaats hiervan, zou je een (menselijke) partner kunnen vinden die zin heeft in dezelfde dingen als jij.

Reputatie 3
Badge +1

-onnodige quote verwijderd-

Mijn puppy is momenteel ernstig ziek ook, heb er een nieuwe topic over gemaakt met een vraag want ik weet geen raad meer...

Reageer