Beantwoord

schamen voor spuiten

  • 2 May 2019
  • 5 reacties
  • 4187 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik kom soms spuitend klaar als ik mij zelfbevredig en dan schaam ik me er voor. dan lig ik op een handdoek omdat dan me helle bed nat word en binnen kort ga ik met mij vriendje elkaar aanraken en gaat hij mij voor het eerst vingeren ben bang dat ik ga spuiten en dat het helle bed van hem nat is. daar schaam ik me voor. Alleen het punt is ik vind het wel lekker dat ik spuit fijn gevoel maar schaam me gewoon
icon

Beste antwoord door Anonymous 3 May 2019, 09:46

Bekijk origineel

5 reacties

Fijn dat je vriend er geen probleem van maakte. Nog een fijne tijd samen gewenst :)

Gr. Kenshin
Hey meisjegeheimpje

Bij het klaarkomen overkomt het je weleens dat je bed nat wordt. Wanneer dat gebeurt ervaar je een fijn gevoel, maar je zou graag voorkomen dat dit in het bed van je vriend gebeurt.

Je zou je vriend kunnen vragen of hij het ok vindt om een handdoek op zijn bed te leggen. Ik kan me voorstellen dat hij hier begrip voor zal kunnen opbrengen, en het misschien wel opwindend vindt. Daarbij kan een handdoek jou helpen om te ontspannen, aangezien je je dan minder zorgen hoeft te maken over het nat worden van de lakens.

Zou je dit met je vriend durven bespreken?

Groetjes
Kenshin
Als ik jou was zal ik voor jullie het gaat doen, het even melden bij hem. Vind hij het vervelend of heeft hij er problemen mee? Dan kan je aanbieden om een handdoek op het bed te leggen. Vind hij het geen probleem? Dan zal ik er niet meer over nadenken en er gewoon van genieten 😉
Badge
onnodige quote verwijderd



Ben je al geholpen of wil je meer tips ?
hij vind het niet erg dat ik spuit vind hij blijkbaar geil dan weet hij dat hij het goed heeft gedaan

Reageer