Schamen voor penis

  • 29 March 2018
  • 58 reacties
  • 5237 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik ben een jongen van 18 jaar.
Ik zit op voetbal en na de match moeten we altijd douchen dat vind ik geen probleem . Alleen ik schaam me voor mijn grote penis. Ook hebben wij zo een goede sfeer onder de douches dat er sommige beginne aftrekken . Dan doet iedereen mee dus ik ook maar iedereen heeft een normale lengte maar mijne is veel groter dan andere. Daarvoor schaam ik me . Kan ik iets doen ?

58 reacties

Dat is ook een goeie lengte hoor ?!! Bij mij in het begin bij seks gaat het nogal moeilijk het eeb grote dikke eikel
@AN000001111
Precies dat heb ik ook!
Vrouwen komen hard klaar op mijn pik: ze zeggen zelf dat het door de dikte ervan komt.
Ik spuit ook hard. En meestal erg veel!
En ik heb ook een grote, dikke eikel!
Kan jij ook meerdere keren achter elkaar klaarkomen?
Moet jij ook vaak de sperma schoonvegen omdat het zo hard spuit?
Ik heb het idee dat grote pikken meer sperma geven!
Grote penissen hoeven niet perse meer sperma te geven. Mijn penis is 17 cm maar geeft nog best redelijk veel sperma. Maar mijn miss ligt het aan de balzak, hoe groot die is
Ik kan max 6 keer achter elkaar klaarkome. Ik moet ook heel erg vaak mn sperma weg vegen. Of het zo is dat grotere penissen meer geven dznk ik niet ligt aan de teelballen . Mijn eikel is soms echt kei gevoelig. Hoelang duurt het bij jullie bij masturberen en seks tegen jullie klaar komen.
Met mastruberen op mijn gemak 2 uur als ik het snel wil doen 1 uur
zo lang ik kan als ik het op mn gemak doe 2 tot 3 uur als ik het snel doe 7 รก 15 min

-Aangepast door de Kindertelefoon-
Ik kom soms klaar binnen de minuut of of soms langer hangt er vanaf ?
Ik ben meestal wel 15 min. bezig voor ik kan komen. Soms met sporten gaat het veel sneller!
Als ik langer voorspel heb, kom ik heviger en heb ik echt veel sperma!
Vaak kan ik dan ook een paar keer achter elkaar komen, dat is geweldig! Ik voel me dan heel erg sterk!
Soms als ik bij een ander ben, schaam ik me voor het sperma omdat het zo kliederboel wordt.

Reageer