Schaamlippen

  • 9 December 2011
  • 15 reacties
  • 1985 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal, ik heb een probleem.. m'n binnenste schaamlip steekt een beetje uit, en ben bang dat jongens daardoor niet met me willen vrijen. Dit maakt me onzeker en bang, ik heb een vriendje en heb het er nog niet met hem over gehad. Is dit normaal? want ik heb het idee dat ik de enige ben hiermee

15 reacties

Ik ben zelf een jongen en als mijn vriendin zoiets had boeide mij dat geen *likker. Als je van iemand houd boeit dat toch niet( vind ik dan).
Heey!
Volgens mij is dat echt volkomen normaal, want ik heb dit ook! Ik dacht ook al dat ik de enigste was haha, en wat @Ewanus zegt, als die jongen echt van je houd, moet dit toch geen enkel probleem zijn!
x
Heey, nou je bent niet de enige er zijn veel meer mensen daarmee.
is heel normaal, dat hebben de meeste meisjes! mijn vriend vind dat helemaal niet erg! hij vind het zelfs wel sexy!

dus maak je maar geen zorgen, en je groeit natuurlijk ook nog he, dus alles kan nog veranderen.
Heeft meer dan 50% van alle meiden. En mijn vriendje heeft er geen problemen mee.
Ik dacht ook dat ik de enige was maar dat ik echt nie zo mijnen zijn ook best wel groot maar de meeste jongens vinden dat juist leuk ;p
Het is heeel normaal.
de meeste meisjes hebben het !
maak je niet druk, als een jongen je echt leuk vind dat maakt het hem niks uit :)
xx
Hee .

ik snap je probleem wel een beetje , ik ben erg bang dat als mn vriendje straks met me vrijt hij het raar gaat vinden ofzo ?

het zit namelijk zo , mijn ene schaamlip is een stuk groter dan de andere , en dan heb ik het over de binnenste schaamlippen ( je weet wel die er buiten uit komen) en het heeft een soort bruin achtige kleur .. is dat raar ?

liefs.
Je bent denk ik niet de enige
hey!
jongens boeit dat denk ik niet
ze willen (meestal als jullie wat samen doen)
dat jullie beiden genieten
en schaamlippen zijn altijd anders
ik denk niet dat een jongen ze helemaal gaat controleren en
dan op internet gaat zoeken naar de perfecte schaamlippen XDDD
je vriendje zou het heus niet erg vinden lieferd
en @hartjex ik weet niet of de kleur echt iets ergs is
maar ben je onzeker zoek het ff op zou vast niks ergs
zijn, ik denk wel dat meerdere dat hebbenn
xx anonymous
Hee!

Je hoeft je hiervoor geen zorgen te maken. Er zijn wel meerdere meisjes die dat hebben. Van elke meisje is schaamlippen anders. Het is eigenlijk precies hetzelfde van de ene heeft een groter hoofd dan een ander. De ene heeft langere benen dan de andere.

Het maakt ook niet eens uit hoe je schaamlippen eruit ziet voor een jongen, als iemand echt van je houdt dan is dat niet erg. Als iemand je toch afwijst vanwege je schaamlippen, zou dat echt raar zijn en is hij je waard niet!

Liefs

Ik ben zelf een jongen en zou dat geen enkel probleem vinden ik zou gewoon nog seks kunnen hebben

Badge +1

heyy, ik heb precies hetzelfde. ik schaam me ervoor en ik voel me ook echt onzeker daarover, maar door deze reacties weet ik dat ik niet de enige ben.

je bent dus echt niet het enige meisje

 

heyy, ik heb precies hetzelfde. ik schaam me ervoor en ik voel me ook echt onzeker daarover, maar door deze reacties weet ik dat ik niet de enige ben.

je bent dus echt niet het enige meisje

 

Hey @anoniem.meisje2007 

Probeer in het gevolg op iets recentere topics te reageren, dit topic is al 8 jaar oud, hihi😉

Badge

heey, ik heb dat niet… zijn er meer mensen die dat niet hebben? ik heb ook geen clitoris volgens mij… is dat ook raar?

Reageer