Skip to main content
Vraag

Schaamhaar scheren of niet? MEIDEN

• May 10, 2020
  • 26 reacties
  • 6465 Bekeken

Toon eerste bericht

26 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 12, 2025

hoi ts,  ik scheer me sinds mn 13e niet meer, ben nu 17. Ik heb me eigenlijk maar van mijn 11 tot mn 12e geschoren omdat ik dacht dat dat zo moest en omdat iedereen dat deed.  Heb nu al 4 jaar me nergens meer geschoren en vind het heerlijk en makkelijk om aan die onzin niet meer mee te doen.  Als een jongen het echt wil dan scheer ik mn benen wel voor hem, en misschien knip ik mn oksels wat bij, maar er blijven daar altijd twee bosjes zitten, maar aan mn kut doe ik echt nooit wat, en ik laat het haar tussen mn billen ook zo als het al 4 jaar is.  Ik heb nu echt heel veel schaamhaar op mn kut, t is echt een oerwoud, het groeit gewoon door tussen mn billen. ik vind het gewoon erg fijn en mooi om alles harig en behaard daar te laten,  en het voelt heel prettig om door mn bos haar beneden te kroelen en te friemelen,  zeker als ik me vinger. en de jongens moeten echt niet moeilijk doen of zo, zeuren en moeilik doen dat ik te behaard ben daar heb ik geen boodschap aan, accepteer mij zoals ik wil zijn en ben of ga gelijk maar weg. En ik heb eigenlijk nooit lkachten over mn kut met veel haar. t is prima zo!