schaamhaar, scheren: ja of nee? (jongen)

  • 18 February 2014
  • 25 reacties
  • 52019 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik zit te twijfelen of ik mijn schaamhaar moet scheren. Wat doen jullie.
En vanaf wanneer deden jullie het. Meteen bij het eerste haartje of pas toen jullie een bos hadden? En van welke leeftijd ?

25 reacties

Helloo!
Hier een reactie van een meisje, ik weet niet of je daarop zit te wachten? 
Vaak is het zo dat je wel of niet scheert om er net zo bij te lopen als de andere jongens, scheren die dan wil jij dat ook doen en scheren die niet dan wil jij dat niet doen. De andere reden om wel of niet te scheren is voor de meisjes. Wat vinden meisjes van schaamhaar bij jongens? Ik vind het best wel een afknapper. Je mag best haartjes hebben maar alsjeblieft geen bos, dan ga ik er ook echt niet aankomen. Het oogt gewoon allemaal minder fris, net als bij meisjes. Helpt dit advies je misschien? Ik zou het knippen met een schaar zodat het allemaal minder opvalt maar nog wel valt te zien dat je schaamhaar hebt en het niet scheert. Veel succes!
Reageer aub.ik wil weten wat jullie doen
Hee, ik ben een meisje, maar ik zou niet alles weghalen hoor. Gaat bij mij altijd jeuken en bovendien ben ik veel te lui om dat iedere keer bij te houden ;)
Kijk, 's zomers vind ik het wel zo handig; de bikini-lijn, maar voor de rest laat ik het allemaal maar zo haha.
Ik zou er ook totaal geen problemen mee hebben als mijn vriendje niet zou scheren ofzo. Sterker nog, volgens mij heb ik nooit vriendjes gehad die dat wel deden..
xx
Oké bedankt, dus niet scheren maar soms wel knippen. Wacht ook nog de andere reacties af. Zelf vind ik wat haar ook wel fijn. Bij me partner. Maar middel geen oerwoud.
En wat vinden jullie van de rest scheren/ bijhouden/knippen.
Zoals: okselhaar, armhaar,beenhaar buikhaar enz
ik heb het wel een keer geschoren maar toen ging het jeuken. het was wel
fijner tijdens het sporten, dan gaat het daar niet zo erg zweten. je moet het
ook alleen doen als je er zeker van bent, het groeit niet binnen een dag weer allemaal aan.
Bijhouden!! Ik bedoel, ik vind het best wel onhygiënisch als je dat niet zou doen.
Maarjaa. Dat is echt persoonlijk.

Hopelijk heb je hier iets aan .

Kuss
Tess
Mijn oksels scheer ik wel altijd, dit is ook omdat ik dat gewoon niet vind kunnen voor mijn danslessen.
Benen laat ik altijd harsen, net zoals m'n wenkbrauwen en snor ;)
Maar da's meer een meidending geloof ik 😛
Ik heb btw vrij krullend haar en als ik de boel aan de onderkant te vaak scheer krijg ik ingegroeide haartjes = niet fijn..
Ik zou als ik ga neuken alleen scheren, maar ZEKER niet alles weghalen hoor!!!
Je moet nog wel een beetje van je mannelijkkheid bewaren 😛.
Ik zou zelf dan alleen het haar dat echt OP je bal zit wegscharen, maar niet dat haar boven je lul.
mijn balzak scheer ik 1x per maand (groeit niet zo heel veel/snel haar) en het haar erboven zegmaar houd ik bij met een schaar (elke 2 weken kort knippen). scheren is totaal niet fijn en gaat vervolgens een paar dagen jeuken, niet aan te raden dus. tis sws aan te raden het NIET te laten groeien tot een oerwoud 😛, vinden meisjes namelijk niks en is zoals iedereen al zegt, niet hygiënisch 😉
En beenhaar ? Zelf vind ik heel veel beenhaar namelijk niet mooi. Dat kan soms ook wel korter..okselhaar moet ook niet als een oerwoud zijn vind ik. En wat ook met beenhaar vind vind ik ook met armhaar. Voet en hand haar vind ik echt lelijk.
Soms knipte ik mijn balzakhaar ook al een beetje bij
je vroeg om schaamhaar, dus dat heb ik verteld 😛.
mijn oksels doe ik elke 3 weken gwn kaal, met een schaartje kortknippen is mij te lastig. en beenhaar/armhaar doe ik nooit wat mee haha.
en haar op je handen kan je wel scheren, maar dan groeit het sneller aan, dus dat doe ik niet (tis ook niet heel erg ofso vind ik)
ik knip soms
uhm je beenhaar / armhaar scheren als man vind ik wel een beetje raar..
hallo ik ben een jongen van 15 jaar ik ben trouwens op zoek naar een leuk meisje kunnen julie mij daar mee helpen

mijn tweede probleem ik heb schaamhaar best veel....... moet ik het scheren of knippen ja/nee willen julie mij helpen met mijn twee problemen dankjewel
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Raymondlovegirls,

wil je niet off-topic gaan? Dit topic gaat over schaamhaar knippen/scheren. Als je ook wil praten over het zoeken naar een leuk meisje dan kan je daar een nieuw topic voor aanmaken. Zo blijft alles overzichtelijk.
Het is trouwens niet toegestaan om op dit forum een leuk meisje te zoeken, omdat iedereen anoniem blijft hier. Je kunt wel met elkaar praten over waar en hoe anderen een leuk meisje hebben gevonden :-)

Groetjes,
Marieke / De Kindertelefoon
Hey ik ben een jongen van 17 en ik scheer mijn schaalbaar maar niet helemaal ik laat ongeveer 5mm staan op mijn ballen wel volledig kaal juist boven mij ook laat ik die 5mm staan.
Hey,

Ik scheer het haar wel altijd op mijn balzak, maar dat er boven laat ik staan. Ik vind dat gwn mooi. Ik heb een meisje geneukt, en ook zij vond het mooi, dus 😉
Hoii Ik zou oksels wel scheren maar schaamhaar heb ik wel kort geschoren
Ik vind als ?️‍? zijnde het prettiger dat degene met wie ik seks heb helemaal geen schaamhaar heeft. Oksels mag wel klein beetje maar lul met haar vind ik vies en onhygiënisch. Dat gaat tijdens sporten stinken⚠️. Zelf haal ik het helemaal kaal als het te veel wordt.
Gr. Me
Ik scheer zelf alles 1x per maand daar beneden, bij mij jeukt het niet En ik vind het zelf er veel schoner uit zien (mijn penis lijkt er ook groter door) en het zweet minder. Het is ook nog mooier bij het masturberen als er geen haar is
Meestal knip ik het even bij, dat het niet zo enorm groot word. want dan lijkt je penis groter 🙂
Badge +2
Schaamhaar zou ik nie scheren want als ze teruggroeien jeukt het heel erg, knippen of trimmen kan wel. Okselhaar scheer ik zelf ook altijd dus ik vind dar gwn kunnen. Armhaar en beenhaar zou ik zelf persoonlijk niet doen omdat ik geen bultjes wil maar dat kan je natuurlijk ook gwn trimmen of knippen ofzo maar beenhaar vind ik sws wel gwn goed zoals het is, ook al heb ik best veel dus dat zou ik persoonlijk niet scheren
hey
Persoonlijk vind ik dat je okselhaar een beetje moet bijhouden...
met schaamhaar : ik scheer het , maar moet niet persee beetje bijhouden met een trimmer zo een 0,6 mm is iik goed vind ik.

m.v.g.

Reageer