Skip to main content
Vraag

schaamhaar scheren aan ouders vragen?

• March 31, 2025
  • 9 reacties
  • 929 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi,

Ik wil graag mijn ballen scheren, maar mijn ouders zien wel is m’n piemel en zien dat ik er een paar centimeter haar op zit. Dus dan is het een beetje gek als ik ineens m’n hele piemel kaal heb geschoren. Heeft iemand tips hoe ik het aan m’n ouders kan vragen of wat anders? 
Ik scheer wel al mijn snor en baard en ik ben bijna 15

9 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 31, 2025

Je hoeft het toch niet te vragen. Ik neem aan dat je ook niet moest vragen om je gezicht te scheren. Gewoon doen, ze zullen er echt niet moeilijk over doen. Misschien scheren ze hun schaamhaar zelf ook.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 3, 2025

Waarom laat je je piemel zien aan je ouders? Vind je het fijn als er mensen naar kijken? Lijkt mij wel best fijn maar niet echt als het men ouders zijn

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • April 3, 2025

@Jongen 15j dat komt in veel gezinnen voor hoor, dat mensen elkaar naakt zien.  Heeft niets te maken met graag hebben dat mensen naar je lichaam kijken maar wel het niet erg vinden dat ze je zien.

Forum|alt.badge.img

@Jongen 15j

Nee, als ik uit de douch@e bijvoorbeeld loop dan zien ze het wel is

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

• April 4, 2025

Je hoeft ze het niet te vragen voor toestemming, want ik denk dat ze het wel normaal vinden aangezien je je gezichtsbeharing al scheert. En het is inmiddels jouw eigen lichaam.

Je zou ze overigens wel om tips kunnen vragen als je het nodig hebt

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 8, 2025

Mischien hebben ze het zelf ook wel gedaan vroeger of doen het nog steeds. Ik denk ook dat ze het wel begrijpen als je het doet want je bent een puber en schaamt zich er mischien voor.

• July 6, 2025

@anoniem112233  het is toch heel normaal om je daar te scheren, (stukje onderhoud van je lichaam). Vrouwen scheren toch ook vaak hun bikinilijn bij.  
Wil je alleen je balharen scheren of ook dat boven je piemel, dus alles???

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • July 9, 2025

Nee das niet gek hoor.

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • July 9, 2025

boeiend gewoon doen, als ze ernaar vragen zeg je gewoon dat je het niet fijn vindt om daar haar te hebben. Ik scheer het ook onder mijn oksels dus daar dus ook