Vraag

Schaamhaar Scheren

  • 20 March 2022
  • 4 reacties
  • 270 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Stel je scheert of knipt je schaamhaar, waar doe je dat en wat doe je het de afgeknipte/afgescheerde schaamhaar?


4 reacties

Badge

Dag Booba!

Ik doe dit altijd in de woonkamer. Als mijn ouders er niet zijn.

Mijn schaamhaar spoel ik altijd door het twalet. Mijn moeder heeft ooit wel eens wat schaamhaar gevonden op de bank. Maar ik zei dat dat van de kat kwam.

 

 

Hangt er een beetjes vanaf hoeveel en hoe lang het is. Al je het regelmatig scheert en het erg kort houdt, is het volgens mij geen probleem om deze kleine haartjes door het doucheputje te spoelen. Als het veel is, zal je het sws eerst moet knippen of trimmen. Dit zou ik niet doorspoelen omdat je dan (op lange termijn) verstopping riskeert. Dit kan je dan beter (in een zakje) in een vuilnisemmer doen.

Reputatie 5
Badge +3

we hebben zo'n kleine prullenbak in de badkamer staan, ik ga dan op mijn knieën zitten met de prullenbak tussen mijn benen en ga m'n schaamhaar dan trimmen, alles valt dan mooi gelijk in de prullenbak.

mijn ballen scheer ik altijd helemaal glad onder de douche, maar daar heb ik niet zoveel schaamhaar dus dat maakt niet uit voor het doucheputje 

Reputatie 4
Badge +4

Ik doe altijd in de douche en dan spoel ik het gewoon door het doucheputje

Reageer