Vraag

schaamhaar scheren?

  • 2 January 2019
  • 9 reacties
  • 812 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een jongen van 14 jaar en ik vraag me af of ik mijn schaamhaar zou moeten scheren. Ik heb al wel mijn konthaar gescheerd, zou ik mijn balhaar ook moeten scheren. (Wat vinden meisjes?)

9 reacties

Hoi

Of en wat je scheert, is jouw keuze. Iedereen heeft een andere mening of voorkeur i.v.m. schaamhaar. Wat vind je zelf het fijnst?

Groetjes
Kenshin
ik ben het met @Kenshin eens. het is jouw lichaam dus vind ik dat je zelf bepaald of je het laat groeien of niet.
doe wat je zelf het leukst/fijnst vind!
Ik heb niet zo veel schaam haar . En heb niet echt zin om te scheren . Er zijn bij me in de klas wel jongens die Het bij werken of echt alles scheren . Mijn ouder broer en zijn vrienden scheren al heel wat jaren alles mooi glad .
Mij maakt het als een meisje niet uit of een jongen zijn schaamhaar scheert of niet. Het gaat erom wat jij fijn vindt.
Ik scheer zelf wel schaamhaar ik ben 12 (sorry ben te jong) ook goed om te weten de 1e haardjes begonnen bij mij op m'n 9e eigenlijk best vroeg😬
Badge
Bro je had dat niet moeten doen man. Je kont haar gaat gek groeien geloof mij
Ik heb het zondag voor het eerst wat bijgeknipt .
Ik heb het zondag voor het eerst wat bijgeknipt .
Zozo
Ik scheer mijn balhaar af en toe, en dat doe ik omdat ik me daar prettiger bij voel en ik denk dat dat met anale seks (met een leuke jongen die ik hoop te krijgen ooit) ook fijner is. Wat meisjes vinden weet ik niet omdat ik daar niet in geïnteresseerd ben. Maar alles wat ik je kan meegeven is dat je je zelf er prettig bij moet vinden

Reageer