Vraag

schaamhaar

  • 3 April 2020
  • 2 reacties
  • 215 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb nu een tijdje mn schaamhaar laten staan nu het wel irri word met aftrekken enz wil ik het weghalen maar dan moet je je scheren toch? Ik weet niet helemaal hoe enz dus begrijp dat niet iemand tips 😵☹️


2 reacties

Hoi ik zag dat niemand hier op reageert. Dus help ik je. Nummer 1 start met het kopen van een scherp scheermessen 🪒 deze dus. 2 koop ook direct scheerschuim/gel (gel maakt minder geluid bij het spuiten er van). 3 koop een kleine schaartje. 4 stap in bad of douche cabine. Doe water aan lekker warm en blijf een tijdje onder de douch staan ( dit maakt de haartjes zacht=makkelijker scheren). 5 knip met het schaartje de lange haartje af tot nog een klein stukje haar. 6 smeer gel/schuim of de overgebleven haar. Begin boven aan en ga met de haren mee. Voor beter uitleg. https://www.gentl.care/man/hoe-scheer-ik-mijn-schaamstreek/

Ik zou het eerst zo kort mogelijk maken met een schaar of een tondeuse met zo een clipper. 

Dan zou ik scheerschuim of gel gebruiken en onder de douche scheren met een scherp scheermesje.

Als je ook je ballen wilt scheren moet je wel voorzichtig zijn want anders kan je jezelf in je balzak snijden.

Het gaat wel na een paar dagen jeuken maar als je vaker scheert wordt dit minder.

Neem je tijd en dan komt het goed

 

Reageer