Beantwoord

schaamhaar

  • 29 December 2019
  • 7 reacties
  • 1987 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy

Voor zij die hun schaamhaar scheren, hoe doe je dit?( Mesje, elektrisch,...) Waar doe je dit?

Groetjes

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 29 December 2019, 00:32

Bekijk origineel

7 reacties

Soms met een scheermes onder de douche (gebruik veel scheerschuim!) of met een elektrische gwn in de badkamer 

Heyo,

Ik scheer me schaamhaar regelmatig. Ik doe dit zelf altijd op de badkamer, dan pak ik de scheergel. Dit maakt de huidzachter na het scheren en werkt beter (vind ik) dan scheerschuim bij schaamhaar. Nou ja smeer een flinke laag op en begin dan met scheren. Meest van boven naar beneden. Als ik klaar ben pak ik meestal een soort crème tegen irritatie en smeer dat erop. En meestal ga ik daarna douchen. 

Zorg voor een goed scheermesje, scherp dus. En eventueel kan je van te voren als de haartjes best lang zijn die eerst voorzichtig afknippen en dan pas scheren.

 

See ya!

Spookyzx.

Kan ik zeker wat mee doen! ;)

Scheren jullie dan alleen de bikinilijn of alles van daar beneden?

Ik scheer me mey vanalles soms normaal scheermes elekteisch straight razor trimmen. waar ik zin in heb gebruik ik💁‍♂️

Reputatie 3
Badge +3

Heyy

Ik gebruik een mesje en scheerschuim voor een gevoelige huid. Is ondertussen onderdeel van m'n douceroutine geworden :) Ik scheer alles. M'n bikinilijn, benen en onder mijn oksels. 

Ligt eraan, iniedergeval met de richting van je haar mee dus als het naar onder groeit naar onder scheren. Mesje goed schoon maken tussendoor en ervoor zorgen dat als je gevoelige huid hebt je na het scheren bijvoorbeeld vaseline smeert

Reageer