Vraag

schaamhaar

  • 27 December 2019
  • 8 reacties
  • 352 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik ben pearl en ben een meisje 15 jaar 

Dus ik had eerder een topic gemaakt dat ik bang was om aan mijn moeder te vragen of ik mijn schaamhaar mog afscheren omdat ik iritaties er van krijg dus uit eindelijk heb ik het gedaan en  een tijdje geleden toen heeft zij nee gezegt omdat ze me te jong vond nu vond ze dat ik zelf mog bepalen wat ik deed

 

Dus ik was van plan om vanavond onder de douch het weg te scheren alleen hoe moet ik dat doen ik heb al een deel klaar alleen echt bij mijn schaamlippen nog niet 

 

Help hebben jullie tips hoe ik het het beste kan doen?

 


8 reacties

Hallo Pearl :)

Met wat scheermiddel en een scheermesje kom je een heel eind.

-Dr8gon99

Bedankt zijn er nog meer tips wat ik juist niet moet doen of juist wel

Hey Pearl,

 

Heel voorzichtig te werk gaan, gewoon hetzelfde doen als wat je op de andere plekken deed. Dan komt het wel goed :D

 

Succes ermee!

 

→ Tim

Veilig mesje nemen. Lidl heeft goeie, 5 bladen. 

Na elke haal het scheermesje schoonspoelen.

En altijd rechte halen, nooit maar dan ook nooit het mesje opzij bewegen. 

 

Trek de lippen strak want weet het zijn mesjes en losse huid is geen probleem om erin te snijden dus best met 2 vingers strak trekken en dan voorzichtig scheren ,zelfs ben ik een transgender meisje en heb een penis maar zag mijn vriendin haarzelf al eens scheren en zij neemt de schaamlippen duwt ze naar binnen en trekt de huid strak zodat ze een mooi vlak ondergrond heeft en 5 mesjes kan niet omdat vrouwenmesjes anders zijn en meestal maar 2-3 mesjes hebben maar ook glijstrips zodat het mesje glijd 

Heel erg bedankt allemaal voor jullie reactie

Ik heb get gister avond gedaan en het is gelukt 

 

In ieder geval zorgen dat je huid goed strak is. Ik heb al eens m'n zak gesneden omdat het niet strak was  

Ok thx voor de tip

Reageer