Vraag

schaamhaar

  • 29 August 2019
  • 9 reacties
  • 1325 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik zie bij het douchen na de training vaak dat ik de enigste ben zonder schaalbaar omdat ik het scheer en daar voel ik me best onzeker over
Mijn vraag is of jongens daar op letten
En als een meisje sex met mij zou hebben zou die dan liever wel of geen schaamhaar willen (vraag voor meiden)
Gr joey

9 reacties

Hey Joey,

Iedereen houdt van verschillende dingen, de een vind het mooi de andere houdt er niet zo van,
Ik ben een meisje van 16 en ik scheer mijn schaamhaar.
Eigenlijk maken de meningen van anderen mij vrij weinig uit, ze accepteren maar lekker wie ik ben ;)

Ik kan natuurlijk niet meepraten of jongens dat fijn vinden want ik ben geen jongen.
Misschien moet je het aan iemand vragen, denk bijvoorbeeld aan je vader :)
Ik denk dat hij het niet gek gaat vinden want het is (wat mij betreft) een doodnormaal onderwerp, toch?

Ik hoop het allerbeste voor je !!
Heel veel succes !
Xoxo
@Lynn.p7 bedankt voor je reactie maakt het jou uit als je sex zou hebben of de jongen geschoren is of niet
Hey joey5002

De keuze qua ontharing ligt bij jou. Ik vermoed dat jongens in de kleedkamer eerder met omkleden en dergelijke bezig zijn, dan dat ze zich vragen stellen bij de verzorgingskeuzes van anderen. Doe gerust wat je zelf het fijnst vindt.

Wat mijn partner besluit te doen qua ontharing, is me eender. Ik zou er de voorkeur aan geven dat hij doet waar hij zich het comfortabelst bij voelt. Als je je op je gemak voelt straal je vanzelf zelfvertrouwen uit, en zelfvertrouwen staat iedereen goed πŸ™‚

Groetjes
Kenshin
Meisjes willen vaak geen schaamhaar
bedankt voor al jullie reacties en heb besloten om het te trimmen op ongeveer een halve centimeter
Gr
Joey
Yo Joey,

Ik zelf ben een jongen en vind het fijn om mijn geslachtsdeel, piemel dus te scheren.
Puur omdat ik me daar fijner bij voel.
En omdat ik het vaak plakkeriger vind met schaamhaar, en omdat mijn piemel dan iets groter lijkt, als ik het geschoren heb.
Dus wat ik je wil meegeven is dat je gewoon zelf moet ontdekken wat je fijner vind!
Hey @joey5002

Op de basisschool waren jongens in groep 7 (11).. 6 x van de 14 jongens met een beetje haren om hun piemel..
In groep 8 (12j) zo'n 13 jongens van de 15.. sommige aan het eind van het schooljaar al een dik bos schaamhaar

Met voetbal precies het zelfde met 13 jaar had 9 van de 11 jongens schaamhaar en met 14 iedereen. πŸ™‚

Natuurlijk kijk je wel effe vlug wie verder in de puberteit is of wie de langste pik heeft. 😝

Ik ben half Italiaan en de mannen staan bekend om erg behaard te zijn. Toen ik 12 jaar was had ik al een dik zwart oerwoud aan schaamhaar. Mijn pa zei.. ik ga je grasveldje voor jou scheren!! Meisjes houden er niet zo van.. wat denk jij? Ik zei ik weet niet maar ik wil geen pik alsof ik nog een kleutertje ben. πŸ˜‚
Hij zei doe jij het of moet ik het doen.. Ik weet jij want ik weet niet hoe precies. Nou hij had met een tondeuse getrimd op 6 mm. Mijn balzak ingezeepd en met een scheermesje glad geschoren. Mijn penis leek nog groter en het zag er verzorgd uit. πŸ‘Œ

Tip okselhaar laten staan als je onder helemaal kaal wilt.. ziet mannelijk uit en andere kunnen zien dat je aan het puberen bentπŸ’ͺ
.
Badge
@Xboyboy14 vond je dat niet heel erg awkard??? Mij lijkt het anders wel awkard ik zou gelijk een stijve krijgen
@13jaarjong
Hij werd natuurlijk wat dikker mijn pik half stijf maar dat scheert makkelijker de haartjes beginpunt penis. πŸ˜‚πŸ˜³
Ik schaam me niet voor want we weten elkaars grote 🍌
Ik slaap naakt met dit warm weer en mijn pa komt wel eens me wakker maken als ik doorslaapt. Meestal heb ik dan een dikke ochtend lul

Reageer