Vraag

Schaamhaar

  • 19 February 2018
  • 8 reacties
  • 443 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een vraag voor de meiden en jongens. Voor de meiden: scheren jullie je schaamhaar en zo ja hoe vaak?? Voor de jongens: vinden jullie het mooier als een meisje schaamhaar heeft of hebben jullie het liever kaal?

8 reacties

Ik ben 13 en ik scheer nog niet maar binnenkort wel ik vind het mooier als het weg is
Hi jongen6754,

ik ben niet zo geĆÆnteresseerd in meisjes qua seksualiteit, dus ook niet in hun schaamhaar. Bij jongens vind ik het wel nice als het een beetje netjes is, dus niet zo;n oerwoud, maar beetje getrimd of kaal. Zelf heb ik sinds een half jaartje kaal en dat doe ik met ontharingsschuim.

Groetjes,
M&M's
hey,
ik ben 13 en scheer nog niet, wel in de zomer als ik me bikini ga dragen zorg ik dat ik het een beetje trim zodat het niet onder mijn broekje uitkomt.
fallen angel
ik scheer zelf ook en als meisjes het kaal hebben vindt ik het ook mooier
Ik vind het mooier als het kaal is
maakt me ni heel veel uit maar mn voorkeur zo uitgaan naar kaal
Ik ben een jongen en vind kaal het mooist. Ik vind het ook echt kut (grapje tussendoor 🙂 ) als er haar zit. Hoe zit dat eigenlijk bij meiden, wat vinden die het mooist bij jongens?
Ik heb laatst wel eens advertentie gezien en dan krijg ik echt een trauma maar daardoor weet ik een beetje hoe een piemel der uit ziet mij lijkt het beste als het kaal is.. het moet wel hygiƫnes zijn

Reageer