Vraag

schaam- en balhaar (jongens)


  • Anonymous
  • 0 reacties

Wat doen jullie met schaam- en balhaar? Knippen, scheren,.… En kaal of kort of laat je je bos gwn staan

Want als ik mijn schaam-en balhaar knip (ja ik knip het af) dan jeukt dat echt 2 weken aan een stuk.

En scheren doe ik niet want papa gebruikt elektronisch scheermes voor baard dus scheerschuim en scheermes hebben we niet en als ik dat apart voor mij ga kopen is het ook raar.


16 reacties

Badge +1

Als ik vind dat het te lang word dan knip ik het een beetje

Ik scheer het elke 2 weken ofzo.  Knippen kan idd ook wel maar dan blijft het langer en dan jeukt het idd wel.  Kan je niet zelf van die wegwerp scheermesjes kopen die je een paar keer gebruikt? Of misschien het elektrische scheermes van je vader gebruiken? Als je gaat scheren moet je goed scheerschuim gebruiken zodat het niet gaat jeuken.

Doe gewoon waarmee je je goed voelt, ik heb een lief en haar maakt lang of kort haar niet uit, wel vind ze kort mooier. Zelf scheer ik het 1 keer per week kaal.

Ik scheer gewoon

Ik ben bijna 14 en ik laat het gwn omdat het jeukt als je eraf scheert

@iemandmeteennaamjwz heb jij veel schaamhaar? Is het een hele bos of valt het mee?

Badge

Heel veel, dus kan geen scheermes gebruiken (nieuw ACC)

Badge

Dus hoe moet ik dat scheren

Reputatie 5
Badge +6

Eerst de helft eraf knippen, en de rest met een scheermes...

Reputatie 2
Badge +1

Kaal

Badge

ik heb men zak kaal en boven mij piemel niet te veel haar 

Reputatie 2
Badge +2

Alles scheren, is echt geen gezicht dat haar is faking goor en zit ook in de weg tijdens fappen en jeukt.

ik scheer het nooit heb een hele bos ik vind het heerlijk zit er vaak aan zit niet in de weg ofzo tijdens het aftrekken

 

ik heb zelf een hele bos haar boven mijn penis en op mn ballen, en knip het af en toe bij. ik vind het veel mooier als het wat hariger is. helemaal kaal vind ik niet zo mooi. maar doe wat jij zelf het fijnst/mooist vind :))

Reputatie 7
Badge +6

Ik scheer het altijd gewoon met een scheermesje als ik aan het douchen ben

Reputatie 5
Badge +3

ik heb een trimmer welke ik gebruik voor het schaamhaar boven m'n penis

en een scheermesje waarmee ik mijn ballen helemaal glad scheer als ik aan het douchen ben.

Reageer