samen met zusje in bad

  • 7 July 2014
  • 72 reacties
  • 107782 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo ik ben een 15 jarige jongen en ik ga elke avond met mijn zusje in bad wel gewoon naakt. nu is mijn probleem dat ik vandaag met mijn zusje in bad seks heb gehad. eerst vond ik het vies (vies als in seks met je zusje) maar nu vind ik het best wel leuk en lekker en wil ik meer .

mijn vraag is nu dan ook is dit normaal en gaan jullie ook weleens in bad met je zusje naakt.

72 reacties

Sorry.. Maar dat kan gewoon niet. Hoe oud is je zusje?
dit is volgens mij niet eens sirieus als je met je zusje ( je zecht zusje dus waarschijnlijk is ze jonger ) in bad gaat en seks met haar dan ben je volgens mij een beetje heel erg psygisch gestoord
gestoord niet en raar is het wel omdat het je eigen bloed is het is je zusje.
denk ook dat jij te oud bent om met je zusje in bad te gaan.
weet niet hoe oud je zusje is.
maar zowiezo ben je jong en zei jonger. 
en hoop niet dat je het zonder condoom hebt gedaan want dat is nog erger.

probeer toch je zelf in te houden en als je je geil voelt trek je dan beter af zodat het geile gevoel weg is.
Hoe oud is je zusje.
mijn zusje is ook 15 (tweeling). en we gaan altijd samen in bad want we hebben een sterke band met zijn tweeen en vinden we gezellig. we expirimenteren best wel vaak met elkaar van vingeren tot beffen en rukken naar pijpen sinds dien is onze band nog sterker :S

en ja we hebben het wel met condoom om gedaan 😃
Dit forum is er niet om andere te pesten dus gedraag je anders vraag je om petsen van de moderators, en bigboy5 het is heel normaal hoor ik doe samen ook elke dag dingetjes in bad met mijn broertje, het is zelfs goed voor je familie band echt helemaals niks slechts aan

hartstikke bedankt 😃 mijn zusje en ik expirimenteren ook heel vaak met elkaar zodat we voorbereid zijn voor later. wat doe jij dan met je broertje als ik vragen mag?
Vind je zusje het ook oed?
je soms begint zei er mee ens soms ik. ik ga niks doen wat zei niet wil.
Hallo

Ik kon het niet geloven, seks met je zusje.
nou eigenlijk kan ik het wel geloven.
meerdere mensen, die een tweeling zijn doen dit wel is.
Andere mensen ook hoor.
Als ik het goed heb gelezem seks in bad met condoom.
condoom in bad kan fout aflopen.
mijn beste vriend heeft dit gedaan met zijn vriendin, door de waterdruk is de condoom afgegaan.


Liefs Vicc
daar heb ik gelukkig geen last van gehad,
Hey,
Persoonlijk vind ik seks mer je zus een beetje vaag. Ik kan me de band die jullie hebben goed voorstellen, vaak zie je bij tweelingen of een hele goede of een hele slechte band. Fijn dat die van jullie zo goed is. Voor jullie voelt dit experimenteren waarschijnlijk heel normaal, maar de buitenwereld zal het voor een groot deel denk in niet als normaal beschouwen. Pas op dat als een van jullie een relatie krijgt dit jullie band niet sloopt, omdat t extreem hechten dan waarschijnlijk weg zal vallen.
liefs,
bedankt voor het reageren 😃 wij zijn overal op voorbereid en onze band zal en kan nooit kapot gaan 😃
goed sat dat jullie je overal op voorbereiden! Als jullie zorgen dat je bant niet kapot gaat, kan dit hele experimenteer gebeuren denk ik weinig kwaad. Ik weet natuurlijk verder niks over jullie, en ik ga dus ook niet oordelen of dit goed of slecht is. Hoewel ik het anders zou hebben gedaan, denk ik dat jij en je zus wel trots kunne zij op jullie band!
Dit kan toch niet waar zijn ga je elke dag in bad??? Wie gaat er nou elke dag in bad
Dit kan toch niet waar zijn ga je elke dag in bad??? Wie gaat er nou elke dag in bad

ik ga elke dag in bad:D
ik werk zelf en mijn zusje is elke dag bij de manage dus als we niet naar zweet en paarden willen ruiken moeten we wel haha 
Dit kan toch niet waar zijn ga je elke dag in bad??? Wie gaat er nou elke dag in bad


ok bedoel je gewoon elke dag in een bad .

of vind je het nou raar dat ze gewoon elke dag zich zelf gaan wassen.
want zover ik weet moet ! je elke dag douchen of je hebt een te hoge water rekening dat je water bespaart :s?
als je elke dag in bad gaat doen jullie het dan ook elke dag?
Ik doe het ook met mijn broer hoor helemaal niet raar
als je elke dag in bad gaat doen jullie het dan ook elke dag?


nee wij doen het niet elke dag als het om seks gaat meestal was ik haar en zei mij en vinger ik haar dan en zij trekt mij af maar dat is ook niet elke dag hoor.
Ik doe het ook met mijn broer hoor helemaal niet raar


wat doe jij dan allemaal met je broer als ik vragen mag?
Dit forum is er niet om andere te pesten dus gedraag je anders vraag je om petsen van de moderators, en bigboy5 het is heel normaal hoor ik doe samen ook elke dag dingetjes in bad met mijn broertje, het is zelfs goed voor je familie band echt helemaals niks slechts aan


dit is gewoon vies. gewoon KK VIES!  jullie verkrachten gewoon jullie eigen familie. als ik jou broertje was zou ik aangifte doon bah!!! echt vies dat er zulke mensen bestaan


uhm beste paniekerigmeisje,
verkrachting is als iemand zonder dat hij/zij het wil seksueel word gebruikt dus bijvoorbeeld ik dwing haar tot seks terwijl zei het helemaal niet wil en ik het toch doe.

Mijn zusje daar integen vind het zelfs lekker en begint soms zelf met expirimenteren bij elkaar ik dwing haar tot niks dus geen verkrachting.

En A.U.B niet met kanker spotten als je dat bedoeld met KK.
Ik hoor en zie dit wel vaker op Forums ook heb ik dit wel eens op TV gezien dat meer Tweelingen het met elkaar doen maar Pas op want ik denk niet dat je ouders er blij mee zijn dat jullie dit doen en door de hitte en waterdruk kan de condoom scheuren PAS DUS OP.
Dit komt soms wel voor ik deed zoiets ook met mijn buurmeisje toen ik 9/10 was
Nee ik vind dit niet normaal. ..

Reageer