Vraag

Samen Masturberen Stoefbroer (vakantie)

  • 9 July 2019
  • 2 reacties
  • 2079 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik ben met mijn Stiefbroer op vakantie. Ik zou graag met hem samen willen masturberen en eigk wil ik hem ook wel pijpen. We slapen op een kamer in een 2 persoonsbed (naast elkaar ofc). Ik loop tegen paar problemen aan..
- Ik ben onzeker over mijn penis lengte (vgm is die van hem stukke groter)
-Hoe moet ik het vragen?
-hij is bezig met een meisje

We zijn trouwens vrijwel even oud. Ik net 13 hij bijna 14. We hebben het weleens over seks etc.

Alvast bedankt

Bye

2 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Geillll!!!!!!

ik zou nergens onzeker over zijn want als je geil bent maakt het niet uit!
Ik zou het gwn voorstellen. Alles of niets situatie
Een rare situatie maar ten eerste: Wees niet onzeker over je penis lengte dat is nergens voor nodig. Vaak zeggen jongens dat ze een grote penis hebben maar is dat niet zo ik was eerst ook onzeker over me penis lengte en toen had ik er een paar gezien van me vrienden (slap en stijf) en was die van mij het grootste, daarnaast draait het er biet om hoe groot maar wat je ermee kan.

Je zal aan je broer kunnen vragen 'Mastrubeer jij?'
Als hij reageert met Ja kan je zeggen: ik wil ook graag aftrekken maar weet niet hoe. Wil je misschien mij het leren?

Als je broer nee zegt kan je zeggen: oja ik wil zelf ook een keer aftrekken en weet niet hoe dat moet dus dacht misschien kon jij me hiermee helpen?

-------------------------------------------------------------------------



(Zou je me misschien kunnen vertellen hoe deze techniek voor jou heeft uitgepakt zodat ik hem zelf ook kan toepassen bij vrienden?)


-------------------------------------------------------------------------


Het pijpen kan je doen terwijl je hem aan het aftrekken bent als jij het bij hem doet is de kans groot dat hij bij jou ook gaat beginnen met pijpen

Tip voor elkaar pijpen: standje 69

- de 1 ligt op zn rug met het hoofd naar een bepaalde kant
-de andere ligt met zn buik op hem met zn hoofd precies de tegenovergestelde kant als persoon 1




Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen

Reageer