Vraag

Samen aftrekken met broer

  • 27 December 2019
  • 2 reacties
  • 7364 Bekeken

Hallo mijn naam is ruben ik ben 12 en sinds 2 maanden ben ik begonnen met aftrekken er komt nog geen sperma uit maar ik krijg het gevoel wel.

Na een tijdje begon ik steeds harder af te trekken soms maakte ik heel hard geluid.

Toen ik het een weekje geleden weer deed maakte ik ook weer een hard soort van kreungeluid.

toen ik klaar was kwam mijn broer(16) binnen hij zij ik weet wat jij doet moet ik je het een keer goed leren.

ik wist niet wat ik moest doen ik zei ja.

hij zei we doen het vrijdag wanneer onze ouders aan het werk zijn lekker in jouw kamer. 

toen het vrijdag was kwam hij mijn kamer binnen hij had een badjas aan hij zei eerst doe maar je kleren uit.

ik deed dat en toen zei hei mooie penis. maar die van mij is net iets groter hij deed zijn badjas uit .

ik was verbaast hoe kan hij zo’n grote penis hebben hij zei doe mij maar na en we begonnen af te trekken.

ik vond zijn penis zo mooi dat ik er ook aan wou zuigen ik vroeg het aan hem hij zij oke.

hij stelde ook voor om een 69 te doen die tijd wist ik nog niet wat het was does ik stemde toe.

toen we het deden vond ik het erg lekker dat mijn broer mij zuigde en ik hem dat was ook de eerste keer dat ik sperma uitliet.

ik weet dat dit niet normaal is maar ik wil het nog wel een keer doen hij ook.

Mening?


2 reacties

Hallo ruben schaffer :)

Ik vindt het niet normaal want dat is gewoon incest want het is je broer.

-Dr8gon99

Hallo,

 

Ik vind het heel apart dat je bij al dit soort topics een reactie plaatst dat je het incest vindt, terwijl je het zelf ook doet? Ook apart dat je alleen bij 2 andere reageert. 

 

Maar goed, ik zou het zelf niet doen want het is en blijft gewoon incest.

 

→ Tim

Reageer