Vraag

Samen Aftrekken

  • 15 May 2020
  • 6 reacties
  • 570 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hi

Ik be  15 jaar en hetero. Maar wil graag ook eens experimenteren met een vriend die ook hetero is. Hoe zou ik dit moeten vragen aan hem? Zelf ben ik bang dat ie nee gaat zeggen en dat iedereen er achter komt en me raar gaat vinden.


6 reacties

Heyy

Je kunt een keertje praten over puberteit ofzo en dan zeggen dat je best geil wordt van erover te praten en dan zie je wel waar het jullie leidt!

Groetjs

Kaas123

 

Reputatie 5
Badge +5

Het is zeker niet gay dit is gewoon expe

Reputatie 1
Badge

Ik vind het niet gay omdat als je gay (homo) bent dan val je op het andere geslacht (jongens), ik val zelf niet op jongens, ik wil wel gewoon eens experimenteren hoe het is. En als je echt goeie vrienden bent dan zou het geen groot probleem moeten zijn.

 

Anoniem2929

Reputatie 1
Badge

Sorry ik schreef op het andere geslacht, ik bedoel op het zelfde geslacht als jij zelf.

Reputatie 1
Badge

Hey

Het probleem is vooral dat ik bang ben dat ie nee gaat zeggen en misschien het tegen andere gaat vertellen.

Ik weet niet precies wat hij hiervan vindt, en misschien vindt hij het wel gay. Maar volgens mij doen heel veel jongens het, ook die hetero zijn.

 

Anoniem2929

Het is wel gay en ik heb nog nooit gehoord dat hetero jongens dit samen doen. Het is prive en dit doe je gewoon niet met vrienden. Dingen als dit verpest een vriendschap.

Reageer