Samen aftrekken

  • 17 June 2018
  • 64 reacties
  • 28121 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb 2 vrienden waamee ik dit zal willen/kunnen doen ivm omze band
Eentje is even oud als ik (dit heb ik ook aan hem gevraadg of jij het wilde doen)maar vind het moelijk
De ander is 3 jaar ouder en ik ben bang om het te vragen omdat ik mis bang ben dat hij mij raar gaat aankijken omdat die van hem groter is en hij al sperma heeft (wat ik niet heb) en dat hij meet gevordend is... wat kan ik nu het beste doen?

64 reacties

Hoe oud ben je zelf?
13 jaar en die eerste vriend ook
En heeft die andere jongen een vriendin?
En waar ken je hem van? Zijn jullie erg close?
Nee van toneel... we hebben wel eens fotos gestuurd
Als die ander geen vriendin heeft en hij ook fotos heeft gestuurd silt ie het vast wel. Zo niet zal hij het alleen maar raar vinden als je er over begint, hij is namelijk wel 3 jaar ouder
Gewoon vragen en dan zie je wel wat je antwoord is .lijkt me wel lekker met een grotere lul .laat je weten hoe het afloopt?
Maar roy ik ben minder gevorderd en zoals ik al eerder zij ik heb nog geen sperma?
Hi Jari123,

Jullie hebben elkaar toch al piemelfoto’s gestuurd?
Heb jij eerst gestuurd en hij daarna terug of andersom?
En had hij nog iets over jouw piemel gezegd toen?

Groetjes,
M&M’s
Dat weet ik niet meer
Ja hij zij alleen iets positiefs
Hi Jari,

Ja, maakt ook niet zoveel uit. Ik dacht dat hij misschien om eentje van jouw piemel had gevraagd dat ie dan wel heel graag jouw piemel wilde zien ofzo. Maar ja als hij iets positiefs gezegd had, heeft ie vast wel zin om ‘m een keertje in het echt te zien en beet te pakken.

Het zou mij niet zoveel uitmaken of je al sperma hebt of niet. Elkaar aftrekken is sws wel lekker gevoel om een piemel beet te hebben. En als jullie het allebei leuk vinden kunnen jullie het vaker doen en dan heb je misschien wel sperma.

Een grotere piemel beet pakken is altijd wel geil. Kun je hem ook lekker zien spuiten. Afgetrokken worden is altijd lekker.

Misschien kun je nog een piemelfoto sturen en dan vragen of hij ‘m in het echt wilt zien ofzo. Of hij dan gelijk nog een paar tips voor aftrekken kan laten zien.

Groetjes,
M&M’s
Ja das lekker ik heb ook samen afgetrokken met me beste vriend
dat was met mij
Badge +2
Ik ook met mojn neef
Dank je m&m...
Komt dat dan niet een beetje raar over?
Waar ik ook wel mee zit is dat hij wel 3 jaar ouder is. En dat we elkaar elke week minstens 2 keer zien... Dus ik ben bang dat we dan elkaar niet normaal kunnen aankijken...
Quilten was het lekker en hoe heb je het gevraagd...
Hey!! Ik heb zelf ook een topic over met iemand anders aftrekken! Daar heb ik ook hele goede tips gekregen!!

1. Zorg dat je hem vertrouwd!!
Ik weet niet of dat ook bij jou is, maar ik was bang dat die jongen waarmee ik wou aftrekken het er daarna nog over zou hebben wanneer er andere bij zijn (hij heeft een soort Sociaal probleem ofzo) en dit wil jij denk ik ook niet... Zorg dan dat je hem echt vertrouwd en zeker weet dat hij het niet doorverteld!

2. Denk goed na!!
Ik denk dat dit bij jou niet zo'n probleem is, want ik zie al dat je al 2 jongens in gedachten hebt, dus je weet zeker dat je samen wilt aftrekken. Ik zelf was erg aan het twijfelen, dus ik heb het (nog) niet gedaan

3. De gevolgen
Denk niet alleen na over of je het nou wel of niet wilt, maar ook over de gevolgen! Je zegt al dat je bang bent dat jullie elkaar daarna niet meer normaal kunnen aankijken. In mijn topic zei iemand dat je ook een stijve kan krijgen als je die jongen weer ziet of eraan denkt! In mijn geval zie ik die jongen alleen tijdens de volleybal trainingen en daarna in de kleedkamer. We moeten daar ook douchen dus zien we elkaar gewoon naakt. Dan is het nog wat erger als je een stijve krijgt..... Bij jou is dit wat minder want ik denk niet dat je elkaar vaak naakt/in ondergoed ziet.

Dus ff een korte recap:
1. Vertrouwen
2. Denken: wil je het wel?
3. Denken: gevolgen

Ik hoop dat je hier iets aan hebt! En als je iets gedaan hebt, zou ik het leuk vinden om een update te lezen

Veel succes!!
Hier heb ik zeker veel aan dank je...
Vooral dat als je een stijve later kan krijgen zet me nog wel ff aan het denken..
Dat vertrouwen is er zeker
Ik wil het ook..,
Alleen de gevolgen...
Zeker bedankt!! Het heeft me geholpen...
Hi Jari123,

Jullie hadden elkaar toch een tijdje geleden (hoe lang ongeveer) toch ook piemelfoto’s gestuurd?
En hij had er iets positiefs over gezegd.

Nog eentje sturen lijkt me dan geen probleem. Je hoeft er niet gelijk iets bij te vragen. Je kunt gwn afwachten of hij er ook weer eentje stuurt.

Je kunt hem dan vragen hoe lang het nog duurt voordat je sperma krijgt. Hij weet dat natuurlijk ook niet, maar je kunt dan vragen hoe oud hij was toen hij het had en of je dan op een speciale manier moet trekken. Dat moet je natuurlijk niet, want je hebt sperma of niet, maar dan heb je een beetje een intiem gesprekje en wie weet of er van het één het ander komt.

Als hij na jouw foto er niet zo op in gaat kun je zeggen dat je hem de foto per ongeluk had gestuurd en je iemand anders wilde sturen. Maar dat je er niks over gezegd had, omdat jullie elkaar al eerder een piemelfoto hadden gestuurd en je dacht dat hij het niet raar zou vinden.

Zoiets.

Wat @GekkeBoy_05 zegt over dat je een stijve kan krijgen van een jongen als je een keertje met hem hebt afgetrokken kan wel, maar het is ook niet dat het bij iedereen gebeurt.

Ik heb best wel met veel jongens afgetrokken en gesekst (sommige uit mijn klas) en als ik dan met anderen samen met één van die jongens bloot onder de douche ging, kreeg ik eigenlijk nooit zomaar een stijve. De omstandigheden zijn dan zo anders, dan dat je alleen met die jongen bent, want dan kan het gwn veel geiler zijn.

Ik zou niet bang zijn voor een stijve met anderen erbij. Maar je moet zelf erover nadenken, natuurlijk.

Groetjes,
M&M’s
Ik kan idd wel een gesprekje beginnen en Daan weer zon foto sturen en dan gewoon steeds meer die kant op gaan..
Ik ga je nog een geheimpje vertellen m&m jij heeft zelfs een filmpje gestuurd waarin jij aan het rukken was en hij vroeg of ik dat ook wilde doen... Toen hebben we dat gedaan. Maar ik denk dat in het echt wel anders is... Ook omdat hij natuurlijk dan aan jou privé stukje gaat zitten...
Die 2 jij's moeten een hij zijn...
Hi Jari123,

Haha ik dacht al “jij”, wanneer hebben wij het gedaan dan haha, maar ik snap ‘m.

Dus hij heeft al een rukfilmpje gestuurd? Wel cool. Had ie veel sperma?

Dan lijkt mij het niet gek om op een gesprekje aan te sturen en ja in het echt is het gwn superlekker om iemand anders zijn piemel beet te hebben en als die ander de jouwe beet heeft en je aftrekt.

Ik vind het altijd lekker om sws die ander zijn piemel beet te houden als hij mij klaar laat komen ook al heb ik hem daarvoor al klaar laten komen. Piemels voelen gwn lekker aan.

Doe wat jou het beste lijkt, maar ik zou wel aan zijn piemel willen trekken.

Als je niet precies weet of je het goed doet, dan vraag je gwn of hij jouw hand beet wilt pakken, terwijl jij zijn piemel in jouw hand hebt, en of hij dan wil doen alsof zichzelf aftrekt door jouw hand te bewegen.

Volgens mij maakt het hem niks uit of je al sperma hebt of niet. Als jullie wat vaker gaan rukken als jullie dat allebei willen dan krijg je vanzelf wel een keertje sperma. Dat vindt hij vast wel leuk als dat gebeurt als hij jou aftrekt.

Groetjes,
M&M’s
Wederom weer bedankt voor jou advies...
Ik had gister afgetrokken en toen kwam er wel steeds meer voorkocht uit... Dus dat is wel fijn...
Hij had niet heeeel veel sperma maar hij ging ook niet helemaal los 😉. Ik ga er nu ff een nachtje over slapen... En dan gaan we eens ff appen (ik en mijn vriend) (om misverstanden te voorkomen).
Voorvocht is ook al lekker. Kun je lekker met je duim of hij kan met zijn duim lekker glibberen over je eikel.
Hij gaat wel meer spuiten als jij eraan trekt denk ik.

Haha, ja slaap er maar even een nachtje over.

Hoe groot is zijn piemel?

Groetjes,
M&M's
Iets van 15 cm stijf Miss langer

Reageer