Vraag

Samen aftrekken

  • 4 June 2018
  • 8 reacties
  • 1845 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ongeveer anderhalf jaar geleden heb ik mijn buurjongen dingen uitgelegd over aftrekken hij vond het best wel 'geil' en ik vroeg of hij samen wou aftrekken hij zei ja maar hij wou niet dat ik zijn pik zag ik deed er niet heel moeilijk over (we trokken trouwens af op afgelegen plekken( niet binnen dus)) op een geven moment gingen we naar een verlaten auto reparatie bedrijf daar lag een sofa/stoel en daar gingen we om elkaars beurt aftrekken we kwamen vaak klaar en we vonden het best wel geil alleen is dat alweer anderhalf jaar gelden en ik zou het graag nog eens willen en dat misschien ook elkaar aftrekken maar dat wou hij toen niet alleen Hoe kan ik weer samen met hem aftrekken gewoon op hem af stappen en zeggen wil je ff aftrekken lijkt mij ook niet echt slim hebben jullie tips?

8 reacties

Probeer weer een beetje te linken naar wat jullie toen deden.
En daar een beetje over praten, en aanvoelen hoe hij zich bij het onderwerp gedraagt.
Als je dan zoiets hebt van hij zou het best nog wel eens willen, dan kan je vragen of hij misschien nog een keer wil.

Groeten
Bedankt voor je reactie hij komt alleen de laatste tijd niet heel veel meer buiten en op de playstation vragen is ook niet makelijk want ik mag mijn playstation niet boven aan sluiten
Nog meer reacties?
hey met hugo,

Ik denk dat je een keer met hem moet ''afspreken'' en het over het onderwerp hebben : Aftrekken en seks
daarna zal hij waarschijnlijk geil zijn , dat zie je meestal hoe hij zich gedraagt .
Als je zeker weet dat hij geil is zeg dan weet je nog toen we samen ons aftrokken , daaarna als hij gereageerd heeft , vraag je aan hem laten we dat nog een keer doen . of maak er een spel van . wat ik deed is wie het eerst af was met agar.io moest 1 kleding stuk uit doen en als ik naakt was begon ik gewoon met aftrekken .. xD
Joey5002,

Laatst heb je nog een forum geopend waarbij je deelde dat je voor het eerst bent klaargekomen, nu kom ik ineens een forum van je tegen waarbij er ook staat dat je vaak klaarkwam met een buurjongen?
Ik ben bang dat je neppe verhaaltjes/mededelingen hebt op je forum, heb je niet wat uit te leggen? Dit is best vreemd namelijk.

Liefs,
Helpende-Engel
Hey @Helpende-Engel

In dat andere forum zegt @Joey5002 dat hij voor het eerst sperma had. Ik zelf heb nog geen sperma, maar ik ben al wel heel vaak klaar gekomen. @Joey5002 schrijft dus geen neppe verhalen, nouja, daar lijkt het natuurlijk niet op.

Zullen we nu weer on-topic gaan?
Gekkeboy_05,

Klaarkomen betekend letterlijk dat er sperma uit je lul komt, komt er geen sperma uit je lul? Of heb je nog geen sperma? Dan kun je ook niet klaarkomen! Just saying 😉
Oh ja! Das waar.....

Ik bedoel dan natuurlijk dat ik al vaak een orgasme heb gekregen! ??

Reageer