Rukmanieren

  • 7 September 2019
  • 16 reacties
  • 1700 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3
Heyyyy,

ik ben een jongen van 15 en ik ruk elke dag. Maar het gewone op en neer begint een beetje saai en eentonig te worden. Hebben jullie lekkere tips/manieren om lekkerder af te trekken?

(Ik heb geen glijmiddel of condooms ofzo om te gebruiken)

alvast bedankt
groetjes,
luca-boy

16 reacties

Gebruik je verbeeldingsvermogen en doe het minder vaak.
Dit probleem heb ik dus ook
Reputatie 3
Badge +3
Dit probleem heb ik dus ook

ben dus niet de enige haha
Reputatie 3
Badge +3
Iemand anders nog?
Ik heb nog wel een hele apparte manier en geloof me het werkt serieus en zelf doe ik het ook altijd. Het enige wat je nodig hebt is een schuurmachine. Eigenlijk zijn dat heftige vibrators. Gewoon je kleren aanhouden dus zeker niet naakt gaan en gewoon die schuurmachine tegen je eikel aanhouden. Met onderbroek en broek er tussen. En geloof me je komt heftiger klaar dan ooit suc6
Reputatie 3
Badge +3
Ik heb nog wel een hele apparte manier en geloof me het werkt serieus en zelf doe ik het ook altijd. Het enige wat je nodig hebt is een schuurmachine. Eigenlijk zijn dat heftige vibrators. Gewoon je kleren aanhouden dus zeker niet naakt gaan en gewoon die schuurmachine tegen je eikel aanhouden. Met onderbroek en broek er tussen. En geloof me je komt heftiger klaar dan ooit suc6
WoW klinkt heftig maar wel geil. Dankje!😃
eeeeeehm ik denk dit waar schijnlijk verkeerd maaar, schuur je dan je eigen penis er niet af🤣? schuur machines hebben toch een soort schuur papier?
zou een elektrische tandenborstel op een manier werken?
Hi Luca,

Je kan bijvoorbeeld met je andere hand, of staand, liggend, zittend rukken? Langzaam of snel? Wat ik ook heel soms doe is zegmaar een koprol naar achter maken en halverwege stil liggen (you get it?) Zodat je lul boven je hoofd hangt en dan op je hoofd/in je mond cummen. Of een sextoy kopen?

Of iemand vinden die je wilt rukken dat is pas genieten.

Kijk maar wat je het fijnste vind en ik hoop dat k je een beetje heb kunnen helpen!!

Groetjes
Reputatie 3
Badge +3
eeeeeehm ik denk dit waar schijnlijk verkeerd maaar, schuur je dan je eigen penis er niet af🤣? schuur machines hebben toch een soort schuur papier?


Ja dat dacht ik dus ook ahah
Reputatie 3
Badge +3
zou een elektrische tandenborstel op een manier werken?


Oh das wel een goeiee. Thx!
Reputatie 3
Badge +3
Hi Luca,

Je kan bijvoorbeeld met je andere hand, of staand, liggend, zittend rukken? Langzaam of snel? Wat ik ook heel soms doe is zegmaar een koprol naar achter maken en halverwege stil liggen (you get it?) Zodat je lul boven je hoofd hangt en dan op je hoofd/in je mond cummen. Of een sextoy kopen?

Of iemand vinden die je wilt rukken dat is pas genieten.

Kijk maar wat je het fijnste vind en ik hoop dat k je een beetje heb kunnen helpen!!

Groetjes



Heyyy @BoyNL2005 heel erg bedankt. Die halve koprol (soort van) klinkt enorm geil! Ik ga het zeker proberen. Dankjeee
Ik heb echt een hele goede tip. Sommige mensen hebben zo’n masseerapperaat in huis. Als je die aanzet op de zachtste stand en hem dan op je penis legt (met een broek ertussen.) Ik heb dan altijd minutenlang het gevoel wat je hebt als je klaarkomt! Succes!

Hi Luca,

Je kan bijvoorbeeld met je andere hand, of staand, liggend, zittend rukken? Langzaam of snel? Wat ik ook heel soms doe is zegmaar een koprol naar achter maken en halverwege stil liggen (you get it?) Zodat je lul boven je hoofd hangt en dan op je hoofd/in je mond cummen. Of een sextoy kopen?

Of iemand vinden die je wilt rukken dat is pas genieten.

Kijk maar wat je het fijnste vind en ik hoop dat k je een beetje heb kunnen helpen!!

Groetjes
Heyyy @BoyNL2005 heel erg bedankt. Die halve koprol (soort van) klinkt enorm geil! Ik ga het zeker proberen. Dankjeee


Haha ja moet je doen!
Laat het hier even weten als je het hebt gedaan, k ben benieuwd!!
Reputatie 3
Badge +3


Hi Luca,

Je kan bijvoorbeeld met je andere hand, of staand, liggend, zittend rukken? Langzaam of snel? Wat ik ook heel soms doe is zegmaar een koprol naar achter maken en halverwege stil liggen (you get it?) Zodat je lul boven je hoofd hangt en dan op je hoofd/in je mond cummen. Of een sextoy kopen?

Of iemand vinden die je wilt rukken dat is pas genieten.

Kijk maar wat je het fijnste vind en ik hoop dat k je een beetje heb kunnen helpen!!

Groetjes
Heyyy @BoyNL2005 heel erg bedankt. Die halve koprol (soort van) klinkt enorm geil! Ik ga het zeker proberen. Dankjeee
Haha ja moet je doen!
Laat het hier even weten als je het hebt gedaan, k ben benieuwd!!



@BoyNL2005 het was super geil.... ik spoot ook veel meer! Het was heerlijk. Thx!



Hi Luca,

Je kan bijvoorbeeld met je andere hand, of staand, liggend, zittend rukken? Langzaam of snel? Wat ik ook heel soms doe is zegmaar een koprol naar achter maken en halverwege stil liggen (you get it?) Zodat je lul boven je hoofd hangt en dan op je hoofd/in je mond cummen. Of een sextoy kopen?

Of iemand vinden die je wilt rukken dat is pas genieten.

Kijk maar wat je het fijnste vind en ik hoop dat k je een beetje heb kunnen helpen!!

Groetjes
Heyyy @BoyNL2005 heel erg bedankt. Die halve koprol (soort van) klinkt enorm geil! Ik ga het zeker proberen. Dankjeee
Haha ja moet je doen!
Laat het hier even weten als je het hebt gedaan, k ben benieuwd!!
@BoyNL2005 het was super geil.... ik spoot ook veel meer! Het was heerlijk. Thx!

Mooi zo🤣😉
Nou k hoop dat ik je weer genoeg ruk-inspiratie heb gegeven voor de komende tijd!

X

Reageer