Vraag

rukkers op de camping

  • 8 August 2019
  • 5 reacties
  • 1956 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik was met me zus op een feest op de camping en wij zagen daar twee lekkere stukken uit Italië. We hebben met ze gedanst en een beetje gepraat. Na een paar uurtjes waren de jongens behoorlijk dronken en ze gingen weg . Wij zijn ze toen stiekem achterna gegaan . We moesten erg laggen want ze konden bijna niet meer lopen . Bij de bosjes gingen ze erin en haalde hun pik uit hun broek. Wij dachte eerst nog dat ze gingen plassen maar ze gingen met hun dronken kop gewoon staan rukken . We hebben vanaf een afstand staan kijken . Ze stonden helemaal te kreunen en die ene jongen viel gewoon om en begon toen gewoon verder te rukken . Hadden wij weg moeten gaan of hebben wij niks verkeerd gedaan ?

5 reacties

Jullie deden in principe niets fout maar het is niet netjes dat die jongen op de camping ergens staan te rukken (ondanks dat ze dronken waren)
Het is niet netjes van die jongens dat ze op de camping stonden te rukken, en het is niet netjes dat jullie naar ze gekeken hebben.
Stel dat jij in een dronken bij ergens in de bosjes zou masturberen, dan zou jij het ook niet fijn vinden als er iemand naar je kijkt, toch?
Als je ooit nog eens een keer zoiets meemaakt, zou ik gewoon weggaan en niet blijven kijken.
Xx
Badge
rukken is vies
Badge
je moet je niets van die oude rukkers aantrekken
🤣😄😏🤐

rukken is vies

Ik weet niet hoe oud je bent, maar porbeer het een keer. Als je al sperma heb dan is het wel een beetje een viezen boel. A,s je da nog nie hebt is het nice. Maar dat is een mening. Het kan ook dat jij het niet nice vind

Groetjes,

Van mij

 

Reageer