Vraag

Rukken na besnijdenis

  • 10 February 2019
  • 2 reacties
  • 3286 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi mensen ik heb 3 weken geleden een besnijdenis gehad. Nu wil ik dus vragen, wanneer zijn jullie weer begonnen met rukken en hoe voelde dat ?

Thanks voor antwoorden!

2 reacties

hallo Dingetje123.
4-6 weken niet rukken is het beste. Kan misschien technisch gesproken al wel eerder, maar grotere kans op beschadiging en niet zo'n goede genezing. Het gaat . niet alleen om dat je aan de buitenkant kunt zien dat het genezen is, inwendig gebeurt er ook nog van alles wat je niet kunt zien, maar wel stuk kan gaan, zeg maar.
Maar hel lijkt me ook erg onprettig, aangezien je geen voorhuid meer hebt.
(Bron)
Veel geluk,
JeremyPrive.
Hi,
Ik ben zelf ook besneden, op mijn zevende, ik deed zelf dan nog vrij weinig aan aftrekken. Als je net bent besneden is het handig om je eikel even wat rust te geven, natuurlijk kan het wel, maar of het even fijn voelt, kan je betwisten.

Het is bewezen dat je als je besneden bent iets minder genot hebt, hij is overigens wel groter en schoner. Je kan alsnog aftrekken, seks hebben en klaarkomen, maar of het hetzelfde voelt als toen je nog onbesneden was, lijkt mij onwaarschijnlijk.

Veel verschil is er toch niet, masturberen en klaarkomen is gewoon heel lekker er gezond, blijf het dus ook lekker doen 😉.

Groetjes,

~J

Reageer