Vraag

rukken met vriendengroep

  • 31 January 2023
  • 23 reacties
  • 3391 Bekeken

Badge

Hoi

ik vroeg me iets af rukken jullie weleens met jullie vrienden of voetbalteam?


23 reacties

Badge

Ik tennis met

Ik heb dat wel een paar keer gedaan ja haha.

In een bos met een vriend waarmee ik op tennis zit.

Badge

Hoe ging dat kan je het gedetailleerd vertellen 

Badge

Dus we zitten samen op tennis, en in de kleedkamer hadden we het ook al een paar keer over rukken enzo, en ik zag dat hij een stijve had en ik ook. En we hebben daar ook douches dus hij zei “ja ik ben wel geil ik ga ff een potje doen bij de douches” en ik zei “ja bos is pas geil” dus we fietsten naar het bos toe, en we zochten een plekje waar niemand ons zag, en we gingen eerst rukken in onze onderbroek, maar we deden hem allbei wel uit snel haha. Ik heb daarna wel nog eens geil gesnapt met hem, maar dat doe ik zz vaker.

Badge

Hoe bedoel je met geil gesnapt wat stuurde jullie elkaar

Badge

Nou dat doe ik al wel vaker met jongens. Gw dickpics of foto van onze onderbroek en stijve enz

Reputatie 7
Badge +17

Nee, nooit gedaan. Er wordt wel eens over rukken gepraat en zo maar daar blijft het ook bij.

Badge

Maar zou je het wel willen dan

Reputatie 7
Badge +17

Ja, zou het op zich wel willen en het is ook wel eens bijna gebeurd.

Badge

Hoe merkte je dat t bijna gebeurde

Reputatie 7
Badge +17

@Nvees18 zou het een keer met een vriend doen maar hij haakte op het laatste moment af. 😄

Badge

@tim16 

Oh dat is wel jammer

Nee, nooit gedaan. Er wordt wel eens over rukken gepraat en zo maar daar blijft het ook bij.

Eyjo timmie. Hoe ben jij op bijna elke topic die ik zie 💀(btw nee ik heb nooi met iemand. Van mijn sportclub afgetrokken zelfde verhaal als tim)

Reputatie 7
Badge +17

Nee, nooit gedaan. Er wordt wel eens over rukken gepraat en zo maar daar blijft het ook bij.

Eyjo timmie. Hoe ben jij op bijna elke topic die ik zie 💀(btw nee ik heb nooi met iemand. Van mijn sportclub afgetrokken zelfde verhaal als tim)

Ik vind het gewoon leuk om te reageren.  Zijn ook zat topics waar ik niet op heb gereageerd. 😅

Reputatie 2
Badge +1

Nee, nooit gedaan. Er wordt wel eens over rukken gepraat en zo maar daar blijft het ook bij.

Eyjo timmie. Hoe ben jij op bijna elke topic die ik zie 💀(btw nee ik heb nooi met iemand. Van mijn sportclub afgetrokken zelfde verhaal als tim)

Ik vind het gewoon leuk om te reageren.  Zijn ook zat topics waar ik niet op heb gereageerd. 😅

Ja lol ik zie je overal maar wel altijd positief 

Reputatie 2
Badge +1

Ja met voetbal team wel eens gedaan, best leuk om te zien hoe een ander het doet en geniet 

Reputatie 1
Badge

Ik ni want ik doe geen sport dan vindt ik het wel jammer 

Reputatie 3
Badge +4

Ergens lijkt het me wel leuk om te doen 

heb het nog niet gedaan 

Nee, nooit gedaan. Er wordt wel eens over rukken gepraat en zo maar daar blijft het ook bij.

Eyjo timmie. Hoe ben jij op bijna elke topic die ik zie 💀(btw nee ik heb nooi met iemand. Van mijn sportclub afgetrokken zelfde verhaal als tim)

Ik vind het gewoon leuk om te reageren.  Zijn ook zat topics waar ik niet op heb gereageerd. 😅

Ik ook, echt een hobby geworden. Veel plezier op t'forum!

Reputatie 7
Badge +9

Een keer gedaan, nu ik er op terug kijk was het echt cringe we waren met zn drieen en ik vraag me af wat me bezielde

Jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven?

zie ook forumregel 13: blijf bij het onderwerp, ga niet off-topic.

 

Veel plezier op het forum.

 

Groetjes,

 

Noa, De Kindertelefoon

Badge

Ja met voetbal team wel eens gedaan, best leuk om te zien hoe een ander het doet en geniet 

Vertel eens het verhaal 

Rond mijn 11e  12e zat ik op baskette In ons team was niet de gewoonte om te  douchen We waren op verplaatsing  en deelde onze kleedkamer met het ander team Na de wedstrijd gingen hun heel vlot uit de kleren en gingen gewoon naakt douchen  We zijn daar dan ook naakt gaan douchen En voor het eerst zagen we de ander jongens uit ons team naakt

Twee 12 jarige hadden links en rechts een van hun piemels zich baar haar zitten En een van hun ging  zwaffelen

Het ging redelijk snel en iedereen ging mee doen We gingen doen ook ander hun piemels aan raken In geen tijd stonden alle piemels hard En er is dan ook wel gerukt Op zicht was het wel leuk En toch hebben we het in ons team ooit meer in groep gedaan

Badge

Ik trek dagelijks af met mijn team.
1 iemand heeft moeite met klaarkomen en moeten wij altijd helpen
 

Reageer