Vraag

Rukken jongens in kleedkamers?

  • 14 December 2018
  • 16 reacties
  • 9702 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Jo,
Ik zou ‘t best wel geil vinden om een keertje met een vriend ofzo te rukken (ben wel hetero) maar ik vroeg me af of jongens dat ook samen doen in de kleedkamer na sport. Iemand die ‘t antwoord daarop weet?

Graag serieuze antwoorden aub 😉

16 reacties

Ik spreek in ieder geval niet uit ervaring:

Ik denk niet dat het al te gebruikelijk is om dat te doen met een groep mensen.
Velen zullen er wel een beetje van opkijken als je er over begint en zeker als mensen in een groepje aan het masturberen zijn in een kleedkamer.

Nouja, dat betekent niet dat het niet kan , maar persoonlijk vind ik het onwaarschijnlijk.
Maar laat mij je vooral niet tegenhouden om dat te doen.
Heb er ook wel is overgadacht maar dan gewoon met z'n 2e en niet met een groep maar denk wel dat het heel onwaarschijnlijk is
ik denk dat sommige jongens dat ook wel zouden willen maar niet in een groep dan moet je het wel met je beste vriend doen en dat niemand anders het ziet dat is het best mogelijk denk
@Anoniemmetje_bloem. het is verboden om contactgegevens uit te wisselen. dus samen wat doen gaat moeilijk worden
Hoi,

Ik ben een jongen en ik douche in de kleedkamer na teamsport met anderen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat er iemand ging rukken. In mijn. team zouden anderen dat al snel bestempelen als ‘gay’.
Tegenwoordig zijn mensen wel preutser, dus steeds minder mensen douchen na sport, misschien dat het daaraan ligt.

Groetjes
Hoi,

Ik ben een jongen en ik douche in de kleedkamer na teamsport met anderen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat er iemand ging rukken. In mijn. team zouden anderen dat al snel bestempelen als ‘gay’.
Tegenwoordig zijn mensen wel preutser, dus steeds minder mensen douchen na sport, misschien dat het daaraan ligt.

Groetjes


Douchen jullie dan ook naakt? Of met onderbroek aan en hoe gaat dat dan met verwisselen naar een schone? En heeft krijgen sommige wel eens een stijve?

Ik ben erg benieuwd aangezien ik nog nooit een teamsport heb gedaan..

Hoi,

Ik ben een jongen en ik douche in de kleedkamer na teamsport met anderen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat er iemand ging rukken. In mijn. team zouden anderen dat al snel bestempelen als ‘gay’.
Tegenwoordig zijn mensen wel preutser, dus steeds minder mensen douchen na sport, misschien dat het daaraan ligt.

Groetjes
Douchen jullie dan ook naakt? Of met onderbroek aan en hoe gaat dat dan met verwisselen naar een schone? En heeft krijgen sommige wel eens een stijve?

Ik ben erg benieuwd aangezien ik nog nooit een teamsport heb gedaan..



Ik zit nu op voetbal en onze groep doucht wel gewoon naakt wij hebben er geen problemen mee
Bij ons niet in ieder geval 😉
Ik zeg je eerlijk. Ik zou zoiets niet doen, maar als je dat wilt doen en de ander is down to plow. Ga je gang, het doet niks aan je seksuele voorkeur en mensen hoeven er niet per se achter te komen. You do you🤷🏾‍♂️

Hoi,

Ik ben een jongen en ik douche in de kleedkamer na teamsport met anderen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat er iemand ging rukken. In mijn. team zouden anderen dat al snel bestempelen als ‘gay’.
Tegenwoordig zijn mensen wel preutser, dus steeds minder mensen douchen na sport, misschien dat het daaraan ligt.

Groetjes
Douchen jullie dan ook naakt? Of met onderbroek aan en hoe gaat dat dan met verwisselen naar een schone? En heeft krijgen sommige wel eens een stijve?

Ik ben erg benieuwd aangezien ik nog nooit een teamsport heb gedaan..

Hoi,

Ja we douchen naakt, dus met verwisselen naar een schone is dst gwn een andere aantrekken na het douchen. Mij is het nooit opgevallen dat iemand een stijve krijgt, dat is echt een nachtmerrie.

Groetjes

Mick
Ik vraag me wel altijd af of andere jongens dat zouden willen of niet

Nouja denk sommige wel
Ik denk dat mensen dat niet durven zeggen
Badge
Ik en mijn vrienden verplaatsen ons altijd heel gemakkelijk en langzaam, zodat we de laatste zijn en dan bijna altijd samen fappen
Badge

Ik wil ook heel graag rukken met een vriend 

het lijkt me echt tof

en geil

trouwens ik ben 13

Reputatie 2
Badge

Hey

 

Ik heb me wel eens samen met een goede vriend afgetrokken in een kleedhokje van een zwembad. Was echt fokking geil en we moesten zachtjes doen want er stonden gewoon ook mensen in de kleedhokjes naast ons. Ik heb geen idee of die iets gemerkt hebben maar dat maakte het wel extra geil.

 

Afgelopen zomer hebben we met een groepje van 6 jongens tijdens kamp van de verkenners (scouting) ons afgetrokken in de tent en we zijn allemaal hetero. Het gebeurd dus wel en ik denk dat veel jongens dit wel willen maar niet durven of durven te zeggen.

Reageer