Beantwoord

ruiken aan mijn strings

  • 27 March 2019
  • 5 reacties
  • 3946 Bekeken

ik heb een paar keer gezien dat mijn broer aan mijn strings ruikt die ik in de wasmand had gedaan..waarom doen jongens dat? het is toch vies
icon

Beste antwoord door Anonymous 27 March 2019, 17:08

Bekijk origineel

5 reacties

Als ik je broer was zou ik het ook doen
Hoi

Het kan dat sommige jongens uit nieuwsgierigheid of opwinding aan andermans ondergoed ruiken of eraan voelen. Ik kan me echter voorstellen dat je het niet fijn vindt dat je broer dat bij jouw ondergoed doet. Zou je hem hierop durven aanspreken?

Groetjes
Kenshin
Als ik je broer was zou ik het ook doen
waarom dan...het is toch vies...
Hoi

Het kan dat sommige jongens uit nieuwsgierigheid of opwinding aan andermans ondergoed ruiken of eraan voelen. Ik kan me echter voorstellen dat je het niet fijn vindt dat je broer dat bij jouw ondergoed doet. Zou je hem hierop durven aanspreken?

Groetjes
Kenshin

ik heb hem 1x gevraagd waarom hij het deed maar hij zegt het niet..ik weet niet of ik het tegen mijn ouders moet zeggen..opwinding? ik vindt het vies..en niet prettig dat hij het bij mijn strings doet..
Ja is wel een beetje raar dat je broer dat bij jou strings doet. Hoe ben je daar achter gekomen dan? Ik zou mijn broer der echt op aanspreken omdat je zoiets gewoon niet doet en zeker niet bij familie

Reageer