Vraag

rubber kleding

  • 21 November 2020
  • 23 reacties
  • 3666 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Wie heeft ervaring met rubber kleding en wat kan ik er van verwachten?

Ik heb vanmiddag een volledig opblaasbare jurk en masker gekregen van mijn beide moeders.

Ze willen mij na het eten er in hijsen, opsluiten en opblazen wat ik wel spannend vindt.

Maar wat kan ik er van verwachtten qua gevoel en zo?

 

Plaatje van de site waar ze hem hebben gekocht

 

-reactie aangepast in strijd met forumregel 20- 


23 reacties

Mijn stiefvader en moeder hebben ook zo’n pak voor me gekocht een keer. toen heb ik die aangetrokken en het voelde oke maar wel opsluitend. ik werd er wel opgewonden van en mijn stiefvadeer en moeder vonden dat mooi, ik vind het best raar maarja.

 

Reputatie 3
Badge +4

Zijn jou ouders dan ook rubberists? 
Mijn beide moeders zijn dat wel en gaan mij nu geheel vrijwillig opleiden tot rubberist en extreme sex 

Badge

Wat is dit?

Met respect, maar wat?

Wil je dit uitleggen?

Reputatie 3
Badge +4

Ik vroeg gewoon of er iemand al ervaring had met het dragen van rubber/ latex kleding die ik voor het eerst heb aangehad afgelopen weeken, wat weer een geweldige ervaring was.

ik heb zelf 2 lesbische moeders die beide rubberisten zijn ( fetish voor rubber kleding  voorwerpen en extreme sex  oa bondage vac bedden inflatable kleding fisten incestueuze sex , heb sex met ze allemaal vrijwillig) en ik ben nu  bij hun in opleiding om rubberist te worden .

Badge

Ik zal wel dom zijn, maar wat heb je eraan? Of wat doe je dan?

Vind je dit echt leuk?

Ik wil me niet voordoen als (ervarings)deskundige, maar het klopt wel dat er mensen zijn die een fetish/fetisj voor rubber en latex hebben. Dat is heel normaal.

Wat je dan doet verschilt een beetje per stel (en per persoon). De een vindt het al heel opwindend om naar te kijken terwijl de ander wat verder gaat.

Wat mij een beetje dwars zit aan deze topic is dat je minderjarig bent. Als je op dit forum zit ben je 17 of jonger, wat jou minderjarig maakt. Je moet uiteraard zelf weten wat je doet, maar weet je zeker dat je dit wil? Doe je dit niet om je beide moeders gelukkig te maken?

Reputatie 3
Badge +4

Ik zal wel dom zijn, maar wat heb je eraan? Of wat doe je dan?

Vind je dit echt leuk?

Het is een hele nieuwe dimensie waar je in terecht komt die eigenlijk niet te beschrijven is.

Wat je dan doet gewoon dragen van casual kleding gemaakt van rubber in plaats van katoen etc, ik stap nu langzaam over en wil binnen een jaar alleen maar kleding meer dragen die gemaakt is van rubber.

Daarnaast wil ik echt tot het extreme opgeleid worden, dat houdt bijvoorbeeld in geheel opwonden gesloten in opblaasbare rubberen kleding, het dragen van ballrooms, het slapen in opblaasbare rubberen slaapzakken waar je niet zelf uit kan ontsnappen of juist slapen in vacuüm getrokken rubber bedden waar ook geen ontsnapping uit mogelijk is en zo zijn er heel veel dingen

Ik vindt dit echt mooi ook als je ziet wat voor mooie casual kleding er gemaakt wordt van rubber in allerlei kleuren vormen en je het mooi glimmend kan poetsen het strak om je lichaam zit waar door je silhouet van je lichaam mooi naar voren komt etc, maar ook de extreme kant boeit mij enorm om dat het niet alledaags is.

Badge

Mag ik meer erover vragen of is dat prive?

Zeg dat dan maar

 

Maar, doe je dat dan aan naar school ook?

Wat is een ballroom?

En is zoiets eigenlijk ook voor jongens?

Reputatie 3
Badge +4

Onnodige quotes verijwderd

Wat mij een beetje dwars zit aan deze topic is dat je minderjarig bent. Als je op dit forum zit ben je 17 of jonger, wat jou minderjarig maakt. Je moet uiteraard zelf weten wat je doet, maar weet je zeker dat je dit wil? Doe je dit niet om je beide moeders gelukkig te maken?

IK ben zelf bijna 17 en dit is een hele bewuste keuze van mij, en voorla mij zelf te plezieren.

Ik ben er van kleins afgaan mee opgegroeid  heb mijn moeders nooit anders gezien dan of naakt ( als we samen douchen of in bad zitten ) of in rubberen kleding wat heel mooi en casual is.

Maar ook het extreme, er komen ook wel vriendinnen van mijn moeders over de vloer die ik ken, maar soms als ze geheel in rubber gekleed zijn inclusief gasmaskers of ball woods ik ze niet meer herken dat maakt het spannend, dat wil ik ook de laatste jaren heel graag totaal opgesloten worden  tot onherkenbaar aan toe.

En wij krijgen ook wel magazines die liggen gewoon in de kamer en daar staan ook hele mooie dingen in van arm dikke rubberen dildo’s tot casual rubberen kleding en mag hier graag in kijken.

En ik ben nu bijna 17 en begin dit steeds leuker te vinden en verdiep mij er steeds meer in, en dat hebben mijn moeders ook wel door, en zij vinden dat het nu kan, en leiden mijn nu op een goede en veilige mannier op tot rubberist ,eerst alleen casual en extreme rubberen kleding waar na ik ook wordt opgeleid in allerlei vormen en aspecten van extreme sex (De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 9) 
 waar ik enorm voor open sta en mijn moeders mij veilig en onder controle deze wereld naar binnen ga brengen voor het fout ga door zelf te experimenteren .

Als je er zelf helemaal achter staat is het goed. 

Badge

Ik heb wel eens mensen zien lopen in kleren gemaakt van rubber op de canalpride opzich kunnen ze er best wel leuke kleding van maken als broeken en t-shirts wat ik gezien heb, maar wist niet dat er ook een extreme en bizarre kant aan zit heb gegoogled en het een en ander gezien zo als jij zegt ben je in opleiding tot rubberist en je gaat rubberen kleding dragen dat is nog te doen maar jij wordt ook opgeleid tot de extreme en bizarre ga je dan ook zo over straat dat je helemaal in rubber bent ( maskers laarzen gasmaskers overalls handschoenen)en geen stukje huid meer is te zien ?

Reputatie 3
Badge +4

Dat wat jij gezien hebt , teminste wat ik vermoed, zo wordt ik opgeleid mijn moeders leren mij eerst casual rubberen kleding te dragen en aan te kleden ( wat nog al een dingetje is ) op deze manier wordt ik langzaam steeds verder en dieper deze wereld in gebracht tot ik volledig 24/7 rubber draag en volledig annoniem in rubber leef , ik ga mij dan zo kleden dat ik niet meer herkenbaar ben en van top tot teen in rubber gekleed ben inklusief gelaats maskers dat maakt mij straks een echte rubberist en val ik straks binnen de term living rubber doll of terwijl ik wordt een levende rubberen pop

Badge

Ik volg je topic een beetje maar hoezo heb je hiervoor een opleiding nodig. Het is tich gewoon iets aantrekken?

En met een levende pop wat bedoel je dan precies? Je leeft dan als pop ofzo?

 

Sorry misschien ben ik heel dom maar vind het wel intressanr

Hey, 

Ik had hier nog nooit over gehoord maar vind het wel interessant, alleen niet als iets wat ik zelf zou doen. Ik heb nog wel een vraag: op de foto hebben de pakken geen mouwen, heb jij dit ook? Want dat lijkt me best onhandig. Ik weet dat dit echt als een hele domme vraag klinkt maar ik vraag het me echt af.

J8j8

Reputatie 3
Badge +4

Ik volg je topic een beetje maar hoezo heb je hiervoor een opleiding nodig. Het is tich gewoon iets aantrekken?

En met een levende pop wat bedoel je dan precies? Je leeft dan als pop ofzo?

 

Sorry misschien ben ik heel dom maar vind het wel intressanr

Je hebt er wel degelijk een opleiding voor nodig en het is niet gewoon iets om aante trekken.

Rubberen kleding verdeel je in 2 categorie 1 latex ( dunne rubber )  0,5 tot 0,75 mm dik categorie 2 rubberen kleding 1,25 tot 1,50 mm dik.

En hoe dunner hoe rekbaarder je kan het snel uit model trekken , als je niet voorzichtig bent

hoe dikker hoe stugger en moeilijker aan te trekken.

mij wordt nu geleerd om dikke rubberen kleding te dragen, en bij aantrekken komt daar wat bij kijken , een broek bijvoorbeeld die rol je helemaal op met de binnen kant naar buiten dan trek je de opgerolde pijpen over je voeten en roldt de broek zo langzaam uit over je benen en onderlichaam.

dat is om dat het strak zit en stug materiaal is.

En met een pop bedoel ik ik ga helemaal in rubber alleen mijn ogen en mond zijn nog te zien en dat noemt men in onze gemeenschap ook wel een rubber doll of nederlands rubberen pop

Reputatie 3
Badge +4

Hey, 

Ik had hier nog nooit over gehoord maar vind het wel interessant, alleen niet als iets wat ik zelf zou doen. Ik heb nog wel een vraag: op de foto hebben de pakken geen mouwen, heb jij dit ook? Want dat lijkt me best onhandig. Ik weet dat dit echt als een hele domme vraag klinkt maar ik vraag het me echt af.

J8j8


deze is idd zonder moeuwen , is ook wel een relax pak, omdat je armen en handen ook opgesloten zijn kun je niets pakken geen mobiel ipad etc waar door je helemaal tot rust komt en weg bent van dat en je optimaal kan rusten en relaxen

Maar heb ook zo’n jurk met armen die ik straks naar school ga dragen.

En ga niet allen dit soort rubber outfits dragen maar ook echte nette en casual, om naar school familie vrienden en kennissen te gaan als dit,

-reactie aangepast in strijd met forumregel 20-

 

Badge

is dit dan niet iets van bdsm achtig?

is zoiets ook voor jongens?

ben je dan niet bang voor reacties van je klasgenoten?

Reputatie 3
Badge +4

is dit dan niet iets van bdsm achtig?

is zoiets ook voor jongens?

ben je dan niet bang voor reacties van je klasgenoten?

Het wordt wel gelinkt met bdsm , maar dat is het voor ons niet voor ons is het gewoon een alternatief leefwijze waar dit bij hoort.

Ja zeker ook wel voor jongens hoor.

klasgenoten weten dat wij er een alternatief leefwijze er op nahouden , en ik zo op groei, ook al om dat mijn moeders ook zo gekleed gaan ( nog  voor dat ik werd geboren ) dus het is niet vreemd voor iedereen in de buurt.

En daar bij ik hoop toegelaten te worden op de kunst academie waar dit soort dingen allemaal kan en je zelf uiten op de manier zoals je echt bent niet vreemd is 

 

Badge

o okee

hoe vind je dan zulke andere mensen die je hiermee willen helpen? jij heb dan je moeders alleen hoe zouden andere dat kunnen doen dan?

Ik heb nog een vraag uit interesse, ik hoop dat je het niet vervelend vindt.

Maar is het niet heel moeilijk om zo’n pak aan en uit te trekken? Zeker degene zonder mouwen? En als het in de zomer 25 graden is, kan je het dan nogsteeds foerageren zonder dat je jezelf levend kookt daar binnen?

Reputatie 3
Badge +4

Ik heb nog een vraag uit interesse, ik hoop dat je het niet vervelend vindt.

Maar is het niet heel moeilijk om zo’n pak aan en uit te trekken? Zeker degene zonder mouwen? En als het in de zomer 25 graden is, kan je het dan nogsteeds foerageren zonder dat je jezelf levend kookt daar binnen?

Sommige rubberen kleding heb je hulp bij nodig dat kun je niet alleen.

Warmte dat word wennen en mee leren om gaan, maar er is geen weg meer terug voor mij eens rubber altijd rubber dat is ook de regel in de omgeving waar in ik verkeer

En sproetje, hoe was het?

Badge

Het zou interessant zijn om vandaag nieuws te zien :)

Reageer