Vraag

Rare vriendin, seks op school veilig?

  • 4 October 2019
  • 4 reacties
  • 2391 Bekeken

Badge
ik had vandaag een rare dag 😕 ik moest dus naar de wc (op school) en stond opeens mijn vriendin daar allemaal geil te doen en shit en ze vroeg trek je broek maar uit en neuk mij nou ik zei zo van nee dat is niet veilig (had eerder op school over aids en soa enzo gehad) dus ja ze bedreigde mij enzo over fotos en van alles dusja had het toen maar gedaan anders had ik problems met mijn ouders. dusja ik ben 12 en ben nu erg bang dat er iets ergs is gebeurd. maarja, als je hier iets over weet zou ik het graag willen horen,

4 reacties

Hoe oud is je vriendin als ik vragen mag?
Vertel het je ouders, vraag of je een test mag, voor je eigen veiligheid.
Heb je al sperma? Een natte droom bijvoorbeeld of tijdens het aftrekken? En hoe oud is zij? Als je al sperma hebt is er namelijk een kans dat (als je zonder condoom gedaan hebt) je haar zwanger gemaakt hebt dus ik zou even met haar gaan praten of ze de pil slikt ofzo en misschien ook tegen je ouders zeggen, dan kun je misschien een soa test doen en dan kunnen jou ouders met haar ouders in gesprek gaan over het gedrag van je vriendin, zwangerschap en soa's.
Want deze situatie is nog niet klaar denk ik.


Succes!
Hoi

Wat naar dat je vriendin je hiertoe dwong. Niet ok dat ze dreigde met foto's en dergelijke.

Je hoort alleen seks te hebben wanneer beide partners daar oprecht mee instemmen. Iemand dwingen of chanteren is niet ok. Hoe loopt jullie relatie, buiten het incident van enkele dagen geleden?

Groetjes
Kenshin

Reageer