Vraag

Rare vraag van mijn moeder

  • 30 November 2022
  • 19 reacties
  • 5520 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hoi. 

Me moeder heeft me iets raars gevraagd.

Het zit zo.

Ik en me ma wonen samen. We hebben boven bij de slaapkamers geen deuren. Raar maar het is zo. We slapen alle bij naakt en dat weten we van elkaar. Niks raars vind ik. We zien elkaar ook gewoon  naakt enzo.

Maar ik werd afgelopen zaterdag nacht wakker van iets. Geen iedee waar van. Nu weet ik het wel. Maar ik moest toen gelijk plassen.  Dus ik na de wc maar dan loop ik langs me moeders slaapkamer. Daar was de lamp aan dus ik kijk ff na binnen.

Toen zag ik me moeder met de benen wijd open liggen en een kwak sperma in haar poes zie ik zo. En er staat een vent die ik niet ken naast zijn piemel schoon te maken. 

En nu komt het ,

Me ma zegt zo van : he je bent net te laat we konen wel wat hulp gebruiken.

Wat bedoeld ze ?

En die vent zit me aan te kijken en zegt zo mooi.

Wat moet ik er mee?

Wat zouden jullie doen?

 


19 reacties

Reputatie 1
Badge +2

Ik zou heel goed uitkijken hoor want van wat ik lees willen ze een troitje met u doen en of u verkrachten als je niet wilt dus kijk goed uit

 

Reputatie 1
Badge +2

Hoe oud ben je btw

Reputatie 3
Badge +2

12 bijna 13

Reputatie 3
Badge +2

Ik denk dat ze de ongemakkelijke situatie gewoon een beetje minder ongemakkelijk probeerde te maken met een grapje. Ik zou het laten voor wat het is

Reputatie 1
Badge +2

En is er nog iets gebeurd ?

 

Reputatie 3
Badge +2

Senne 

Ja er is nog wat gebeurt 

Ik heb eerst gevraagd wat ze bedoelde 

Ze zij dat ze geil was en het zo ineens zij

Ze heeft me ook gevraagd wat ik allemaal aan sex dingen doe want ze weet dat ik dat doe 

En ze heeft me alles verteld wat zij ook doet

En ze heeft me wel iets gevraagd of ik iets wil doen met haar

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Kim.1 

We lezen dat je seks met een volwassene hebt gehad / misschien wilt hebben. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  En zeker ook, wanneer dit In familieverband is.

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl
 

Groetjes, Mariska (De Kindertelefoon)

 

Reputatie 1
Badge +2

@Kim.1 is er nog iets gebeurd

 

Badge +1

en nu?

Reputatie 3
Badge +2

Hoi.

Ja er is iets gebeurt maar valt wel mee

Me moeder had een nieuwe vibo zo'n met lucht druk. Wat een ding . Pfff ben nog nooit zo vaak e  lekker gekomen. Ze had hem gekocht en ze riep me gelijk na haar kamer en liet hem zien. Ze heeft het op me gebruikt zeg maar tot ik kwam. Daarna heeft ze het zelf gebruikt . En mag hem nu ook zelf gebruiken

Reputatie 7
Badge +15

Is die “ onbekende “ man nog langs geweest? 
 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 3
Badge +2

Nee niet meer gezien .

Reputatie 7
Badge +15

-onnodige quotes verwijderd-

Fijn, toch?! 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Badge +1

Hebben jullie nog iets van seks gehad of viel het wel mee

Reputatie 3
Badge +2

Ze heeft alleen de nieuwe vibo laten zien en voor gedaan en bij mij gedaan verder nikx

Badge

-onnodige quotes verwijderd-

Vond jij het wel geil?

en trek je ook vaak af?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi

Uit mijn ervaring is het gevoel dat je moet plassen aanwezig bij de eerste keer dat je geslachtsdeel gestimuleerd word.

De kans dat je in je slaap bent misbruikt bestaat dus, niet om je bang te maken, maar ik verwacht niet dat je dat niet al bent na dat wat er daarna is gebeurd. 

Je schrijft dat ze een vibo bij jou en haarzelf heeft gebruikt. Dat klinkt als Incest, Pedofiele en misbruik als je het mij vraagt… Het hoort niet echt ofzo.

Je mocht er wel plezier in hebben, maar dat ontwikkel je vaak bij langdurende seksueel misbruik, vooral als je nog jong bent. Dat noemen ze hyperseksueel.

Het is handig om dit bij iemand aan te geven die je in deze situatie kan helpen en je eventueel uit je onveilige omgeving kan halen.

Je kan over seksueel misbruik praten bij de Kindertelefoon, maar ook bij Sense.nl die zich meer richten op het onderwerp liefde, seks en misbruik.

Reputatie 1
Badge +1

hoi ik ben van de politie dat klopt wat er staat dat is wel misbruik dat is niet normaal dan kan je een gevangenis straf oplopen en hulp in huis krijgen ik zou naar iemand toe gaan zoals je mentor of je friend/vriendin je vader oma opa tante oom kindertelefoon suc6

Reputatie 7
Badge +15

hoi ik ben van de politie dat klopt wat er staat dat is wel misbruik dat is niet normaal dan kan je een gevangenis straf oplopen en hulp in huis krijgen ik zou naar iemand toe gaan zoals je mentor of je friend/vriendin je vader oma opa tante oom kindertelefoon suc6

Van de politie?! Die heeft hier een account?! Met een toppic over ; @„ aftrekken „ lijkt mij niet….

 

 

Mij_Niet_Gezien 

 

ps, en dan zouden jullie noeteens op het foorum mogen, gezien jullie leeftijd… 0nzindus…

Reageer