Vraag

Raar: natte droom gehad maar bij aftrekken geen sperma

  • 7 April 2019
  • 4 reacties
  • 1133 Bekeken

Badge
hoiHoi, ik ben 13 jaar en heb al een hele poos geleden een natte droom gehad, deze heb ik nog steeds wel eens. Maar als ik aftrek komt er (meestal) niks uit, maar twee keer tot nu toe wel.
ik slik de volgende medicatie (misschien bijwerking)
  • quetiapine 100mg per dag (anti-psychotica)
  • desloratadine 5mg per dag (anti allergie)
  • avamys 2 keer per dag 2 suspensies in bijde neusgaten (anti allergie)
  • melatonine 3mg per dag (toevoeging biologisch slaapmiddel)
  • temazepam 5mg zo nodig ( zwaar slaap en rustmiddel)
ik ben heel benieuwd waardoor dit kan komen!!

alvast bedankt voor het goede antwoord

groeten, Robinussssss

4 reacties

Weet je zeker dat je klaarkomt? (Ben wel een meisje dus weet hier niet veel van maar ik probeer je te helpen)
Hey!

Begrijp ik het goed dat je de laatste twee keer wel met een ejaculatie klaarkwam?
In dat geval denk ik dat het gewoon wat tijd nodig ha om op gang te komen en dat het nu oké is.
De medicatie die je benoemt ken ik de bijwerkingen niet van. Zou je het zien zitten deze te vragen aan je arts of apotheker? Mogelijk staat het ook op de bijsluiter geschreven.
Het kan ook zijn dat je wat bijwerkingen krijgt door verschillende medicatie tegelijk te slikken. Ook dan kun je best contact opnemen met je arts.

Groetjes
Lot
Badge
nee... de eerste 2 x
Badge
Hey!

Begrijp ik het goed dat je de laatste twee keer wel met een ejaculatie klaarkwam?
In dat geval denk ik dat het gewoon wat tijd nodig ha om op gang te komen en dat het nu oké is.
De medicatie die je benoemt ken ik de bijwerkingen niet van. Zou je het zien zitten deze te vragen aan je arts of apotheker? Mogelijk staat het ook op de bijsluiter geschreven.
Het kan ook zijn dat je wat bijwerkingen krijgt door verschillende medicatie tegelijk te slikken. Ook dan kun je best contact opnemen met je arts.

Groetjes
Lot

Nee eerste 2x na natte droom

Reageer