Vraag

Pukkeltjes en dikke aders op penis

  • 2 January 2019
  • 9 reacties
  • 3019 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hai ik ben 14 en ik heb wat pukkeltjes op mij penis ik weet moet of dat normaal is hebben jullie dat ook?

En ik heb ook wat dikke aders op me penis is dat ook normaal

Alvast bedankt!

9 reacties

Badge +2
uhm ik heb geen penis maar ik weet niet of dat goed is! ik denk dat je dat misschien met vrienden moet bespreken ik denk dat het normaal is maar je kunt het voor de zeker heid aan hun vragen
Waarschijnlijk is het heel normaal heb zelf ook wat op de rand van mijn eikel. En aderen valt bij de ene jongen meer op dan bij de ander maar elke jongen heeft aderen in zijn penis. Dikke aderen vinden veel meisjes volgensmij zelfs fijn tijdens seks.
Hoi, dat is heel normaal die pukkeltjes zijn beginnende haren en gaan vanzelf wel weg. Ik heb ook dikke aders op mijn penis dus dat zal wel normaal zijn:)

Ik ben 13 btw
Nouja, die "pukkeltjes" kunnen een aantal dingen zijn.
Kun je wat meer details geven?

Die aderen zijn natuurlijk geen probleem.
Er moet natuurlijk ook bloed naar dat weefsel.
Badge
Beste GwneJongen2004,

Die pukkeltjes zijn meestal talgreserves en dat is onschuldig.
Talg zorgt ervoor dat je haren en huid wat vettig blijven
Hi GwneJongen2004,

mijn eikel en piemel zijn helemaal "glad" zeg, maar.

Bij mij zie je wel dat er aders in mijn piemel zitten, want ja, anders zou die niet stijf kunnen worden en warm aanvoelen. Alleen heb ik niet van die dikke aders die je er aan de buitenkant zo soort van "op ziet liggen".
Ik heb van die aders bij andere jongens wel vaak gezien. Vooral als ze een stijve hebben dan, dus daar lijkt me niks is mee.

Ik vraag me alleen (net als @MensPersoon btw) af wat voor soort pukkeltjes het zijn en waar ze op je piemel zitten. Zitten ze op het randje van je eikel of midden op je eikel of gwn op je piemel of meer bij je ballen?

Pas als we dat weten kunnen we er misschien iets meer over zeggen.

Doen die pukkeltjes ook pijn bij het aftrekken of plassen of gwn in rust?
Welke kleur zijn ze? Hoe groot zijn ze?

Groetjes,
M&M's
Als je pukkeltjes hebt op je piemel trek je te vaak volgensmij
haarzakjes geen stress maak je je zorgen ga naar de docter
Als je pukkeltjes hebt op je piemel trek je te vaak volgensmij
Die twee dingen staan los van elkaar.

Reageer