Vraag

problemen door seks met mijn zus te hebben

  • 17 February 2020
  • 21 reacties
  • 9069 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een jongen van 12 en heb met mijn zus geneukt zonder condoom en nu is mijn zus zwanger en mijn ouders zijn er achter gekomen en ik zit daar door nu diep in de problemen wat moet ik nu doen


21 reacties

Reputatie 1
Badge

Je kan naar de dokter gaan en vragen of ze de baby wil “doden” in je zus haar buik. Hoe oud is je zus ?

 

Hoi

 

Ik stel voor dat je eens naar jezelf kijkt, en nagaat wat je gedreven heeft tot onveilige seks met je zus. Dit was namelijk geen verstandig plan. Verder lijkt het me niet meer dan normaal om je zus zo goed mogelijk te steunen in haar keuzes, aangezien ze het niet gemakkelijk moet hebben. 

 

Gr. Kenshin

Hallo Hanime-king :)

Ik denk dat je inderdaad het best je zus kan steunen en samen met haar besluiten of ze abortus neemt of niet, ik vindt het persoonlijk verstandig als jullie een abortus doen want jullie zijn tenslotte nog minderjarig en moeten nog naar school en je kind heeft een hogere kans op een aangeboren aandoening als het een familielid is zoals in jullie geval.

-Dr8gon99

Badge +2


dit klopt wel het zou gevaarlijk kunnen zijn en een miskraam kunnen krijgen

Reputatie 1
Badge

wohow dit is bestt heftig!

 

Badge

Doe gewoon abortus er is een kans dat je zus kan sterven als je dat niet doet waneer de baby er “uit” komt

Beste @Hanime-King , 

Aan de ene kant geloof ik het, maar aan de andere weer niet. Je bent nog maar 12.. besef.

 

Maar als het waar zou zijn, pleeg dan zo snel mogelijk abortus! 

 

Veel succes nog

 

groetjes,

lovely.girl

Ik zou abortus plegen of haar door en door steunen 

ik zou stoppen met je zus te doen, ik snap niet eens hoe je je zus lekker kunt vinden, like wtf bruh. denk eens na over je levenskeuzes. De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 2 en 3.

Ik geloof je niet alleen als je zus ouder is dan jou dan zou ik het kunnen geloven

Maar ik denk heel eerlijk dat je cool wilt proberen te doen want je bent nog maar 12

Reputatie 3
Badge +1

ik ben 12 en geloof dit verhaal niet sorry maar dit kan gewoon niet

Reputatie 1
Badge

ehem : SWEET HOME ALABAMA 

 

Heel veel mensen raden je aan om abortus te plegen. Maar er bestaan organisaties en andere hulporganen die je willen en kunnen helpen. 

Waarschijnlijk ben je niet gelovig, ik wel. Maar lees in elk geval even dit:

 

Vanaf het moment dat een zaadcel en een eicel samensmelten, is er leven en begint het te groeien. Dus pleeg alsjeblieft geen abortus maar bid.

Reputatie 2
Badge +3

Hoi ik ben een jongen van 12 en heb met mijn zus geneukt zonder condoom en nu is mijn zus zwanger en mijn ouders zijn er achter gekomen en ik zit daar door nu diep in de problemen wat moet ik nu doen

abortus

Ik ben ook gelovig en ja als een zaadcel en eicel samen smelten groeit er wel nieuw leven.. En ik raad je dus ook niet aan om Abortus te doen ofz. Je moet wel beseffen dat je een mens, een leven, een hart en ziel doodt. Je moet weten dat Abortus plegen zo ongeveer hetzelfde is als een mens zijn leven stop zetten.

 

En ja de kans is groter op een ziekte maar.. als jullie geen broer en zus waren, dan was die kans er toch ook?

Reputatie 2
Badge +1

Hoihoi,

Het is nu een jaar later, dus ik ben benieuwd wat je hebt besloten te doen! Hoe is het afgelopen??

Badge +1

Hoi ik ben een jongen van 12 en heb met mijn zus geneukt zonder condoom en nu is mijn zus zwanger en mijn ouders zijn er achter gekomen en ik zit daar door nu diep in de problemen wat moet ik nu doen

Hoe is het afgelopen

Badge

WHAHAHHA ik weet dat ik hier eigenlijk niet over moet lachen maar… seks met je zus!!! DAT KAN ECHT NIET!.. en dan ook nog zonder condoom. Wtf echt dom

Badge

Heel veel mensen raden je aan om abortus te plegen. Maar er bestaan organisaties en andere hulporganen die je willen en kunnen helpen. 

Waarschijnlijk ben je niet gelovig, ik wel. Maar lees in elk geval even dit:

 

Vanaf het moment dat een zaadcel en een eicel samensmelten, is er leven en begint het te groeien. Dus pleeg alsjeblieft geen abortus maar bid.

Ja dit is waar

hahaha strijder

Reageer