Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Proberen...?

Ik ben nieuwsgierig hoe het is om seks te hebben.. jij ook?

17 reacties

Reputatie 5
Badge +16
Nouja, aardig wat jongeren zijn dat, dus dar is volkomen normaal.
Reputatie 3
Badge +13
Hi Micaaaah,

ik was er ook nieuwsgierig naar, maar ik weet hoe het is om seks te hebben met jongens. Het is echt lekker, nog beter dan aftrekken :P

Met wie zou jij het willen proberen?

Groetjes,
M&M’s
Badge
Jaaaah ik ben zelf 12 jaar oud, maar ik mastrubeer al sinds Mn 10e. Ik wil zooo graag een x seks hebben, maar veel mensen vinden 12 te jong. Ik weet het niet echt???
Wil je dan seks met een jonge of een meisje??
Jaa ik ook, net als de meeste andere tieners. Ik vind me zelf nog wel iets te jong, maar wil wel weten hoe het is
Met een jonge FLB??
Met een jonge FLB??

Ik ben bi, dus ook met een jongen 😛
Haai,

Sorry, maar afspreken en hier gegevens uitdelen gaat tegen de regels in 😕. Het is en blijft anoniem.

Gr,
FLB
Why?? Hoe zou k je trouwens anders moeten contacten??
Dit is geen datingsite of iets in die richting. Het is een forum waar we elkaar proberen te helpen. Nogmaals, sorry.

Gr,
FLB
Link naar de regels trouwens: https://www.kindertelefoon.nl/13-18/onze-regels/
I heb ook zoo veel zin in sex ik wil dat gevoel echt voelen maar ik ben nog maagd heb geen vriend dus sec zit er niet van op maar ik wil het wel heeel graasg
Met een meisje natuurlijk
Reputatie 2
Goedzo FLB
Je mag hier inderdaad geen contactgegevens zoals telnr, snap, insta enzovoort uitwisselen.
Als je hier op zoek bent naar een vriendje/vriendin of een sekspartner zit je hier totaal verkeerd
Waarom zou je uberhaubt afspreken met iemand van internet? (zeker voor seks)
Zoek iemand die je kent.
Doe niet dingen met een wildvreemde.
Toevallig was er in mijn stad eergister het nieuws dat een jongen van 15 een date zou hebben met een meisje die hij had ontmoet op Snapchat.
Toen ze niet kwam wilde hij weggaan totdat 2 jongens ineens verschenen en zijn schoenen en portemonnee hadden gestolen. Die 2 jongens waren dat meisje.
Pas dus op aub.
Reputatie 1
Badge +3
Ja ik vraag mij dat ook vaak af . En of het wel zo lekker is .

Reageer