Vraag

Privacy masturbatie

  • 30 April 2019
  • 2 reacties
  • 612 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben bijna 15 jaar en zit met n probleempje lol. Ik vinger mijzelf weleens, in mijn kamer met de deur op slot uiteraard, zodat er niemand binnen kan komen hahah. Ik doe dit wel als er mensen thuis zijn, omdat ik vaak op dezelfde tijden naar school ga als mijn ouders werken en dus ook op dezelfde tijden thuis ben.

Mijn moeder klopt vaak aan, en dus ook weleens als ik “bezig ben”. Dan wil ze dat ik eruit kom om bijvoorbeeld te komen lunchen. Als ik zeg dat ik niet hoef, of vraag of ze het voor mijn deur zou willen zetten of dergelijke word ze daar vaak nogal boos om. Ze vind het onzin, omdat zij denkt dat ik gewoon te lui ben ofzo om op dat moment op te staan. Maarja hahaha, het is dan gewoon echt niet zo’n handig moment 😉

Nu vraag ik me dus af wat jullie hiermee doen? Ik denk niet dat mijn moeder door heeft dat ik masturbeer, maar ik kan dit nou ook niet exact vertellen. “Nee mam, ik kan ff niet komen want ben druk bezig met klaarkomen hiero”. Toch vind ik het erg vervelend, omdat ik het vervelend vind dat ze soms lief denkt eten te maken en ik dan ondankbaar over kom. Maar aan de andere kant vind ik ook echt dat ik mijn privacy nodig heb, en daar recht op heb.

Hoe gaan jullie hier mee om? En hoe zorg ik er voor dat mijn moeder me hierin iets meer “begrijpt”?

2 reacties

Ik denk dat je gelukkig mag zijn dat je je kamer uberhaupt op slot kan doen, en dat je moeder ook netjes aanklopt. Alleen daarom al ben ik van mening dat je voldoende privacy hebt om te kunnen masturberen.

En dat je moeder ietwat geirriteerd is als je tegen haar zegt dat ze je eten maar voor de deur moet zetten vind ik ook helemaal niet raar : zoals je zelf al zegt slooft zij zich uit om voor jou eten te maken en dan krijgt ze zo'n reactie. Dan kom je inderdaad ondankbaar over.

Ik snap dat het soms lastig is voor je, en ja tuurlijk je hebt recht op privacy. Maar je kan het je moeder niet kwalijk nemen dat zij niet weet dat je op dat moment net aan het masturberen bent. Bovendien, die enkele keer dat je net lekker bezig bent als je moeder je stoort is ook weer niet onoverkomelijk toch ? Of komt het echt heel vaak voor ?

Als ik jou was zou ik gewoon andere tijden uitkiezen om te masturberen, bij voorkeur als je al in bed ligt . En overdag in ieder geval niet meer onder etenstijd enzo. of je doet het op de WC of in de badkamer.
Ik ben een jongen van 13 jaar en ben benieuwd hoe vingeren eigenlijk voel (ik weet het niet want ik ben dus een jongen) en ik zou het idd gwn doen als je gaat slapen ofzo

Reageer