Beantwoord

Praten

  • 11 March 2019
  • 5 reacties
  • 1301 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik en mijn mevrouw van nederlands komen heel erg goed overeen en soms lachen we naar elkaar enzo en we praten ook wel is over seks dingen enzo maar niet heel vaak bv vroeg ze aan mij of ik het als is had gedaan met een meisje enzo maar is dit nrm
Want ik en die mevrouw praten er gwn heel normaal over enzo ?
icon

Beste antwoord door Anonymous 11 March 2019, 16:35

Bekijk origineel

5 reacties

Nou kijk het kan zijn tot ze gewoon nieuwsgierig is. Maar als jij dat niet fijn vindt moet je dat zeggen. Mijn moeder start ook wels eens z’n gesprek. Waarschijnlijk wil ze gewoon weten wat er allemaal met jouw gebeurd. Ik hoop dat je er iets aan hebt MVG cas
Reputatie 1
Badge +1
@Olifant
tekst verwijderd door de kindertelefoon.
Hallo ik en mijn mevrouw van nederlands komen heel erg goed overeen en soms lachen we naar elkaar enzo en we praten ook wel is over seks dingen enzo maar niet heel vaak bv vroeg ze aan mij of ik het als is had gedaan met een meisje enzo maar is dit nrm
Want ik en die mevrouw praten er gwn heel normaal over enzo ?

Nou kijk ik vind het wel leuk want get is mss beetje raar om te zeggen maar onze mvr van nederlands is super mooi enzo en ik vind het juist schattig als da mvr zo naar mij lagt want ik ben de enige waar zij da naar doet
Oh effe een extra toevoeging om je vraag beter te beantwoorden, ja dat is normaal en bovendien moet je hier blij mee zijn als je iets dwars zit wat dan ook kun je je ei kwijt! Mijn moeder vraagt ook vaker van die dingen.
hey,

nou geheel normaal is het nou niet..
maar als jij je er comfortabel bij voelt kan je het gewoon doen, echter zou ik het wel bij praten houden....

Reageer