Poepsex & Geil daarvan...

• 30 januari 2018
  • 22 reacties
  • 3903 Bekeken

Hee, ik ben een meisje van 12, en ik vindt het best geil om te kakken en anaal te marstuberen.. Ik heb hierover een paar vragen:
1: is dat raar?
2: zijn er meerdere mensen op mijn leeftijd met dit?
3: is het normaal voor een mens dat poepen lekker voelt?

Doei! xx

22 reacties

Volgens mij is dat vrij normaal dat kakken lekker voelt ik vind het heil om in mijn hand te spugen en dan aftrekken tot ik klaar kom
Nee het is niet raar het kan best zijn dat jij daar een fetish voor hebt er zullen vast meer mensen zijn die dit lekker vinden op jou leeftijd. En poepen voelt idd fijn;) en ik masturbeer mij ook altijd anaal met een dildo!
Lijkt me heerlijk
Badge +3
Heyhey,
Neehoor, dat is niet raar. Iedereen heeft wel iets dat hem of haar opwind, en bij jou is het gewoon anaal contact 🙂 Niks bijzonders aan.
thnx
Reputatie 2
Badge +3
Heyy ik zal je ff vragen ff doen
1. Nope niet raar
2. Ik heb het ook hoor xx maar ik ben iets ouder dan 12 dus niet zelfde leeftijd
3. De ene vind dat wel de andere niet... ik vind het lekker..
Xxxx aGirl1234
Reputatie 2
Badge +9
De titel van de topic is nogal apart "poepsex & geil daarvan"

Ik hoop dat je niet weet wat poepseks is. En zoek dat ook maar niet op op internet. Maar oké.

Sommigen vinden het fijn om te poepen.

Is dat raar? Nou toen ik de titel las poepsex. Ja dat zou heel erg raar zijn. Maar je vind het fijn dus nee zoals ik al zei sommigen vinden dat lekker.

2. Als het gaat om poepsex dan hoop ik het van niet. Maar poepen fijn vinden en anaal masturberen. Maybe. Maybe not.

3.Ik denk dat, dat voor elk mens verschilt sommigen vinden het fijn en andere niet tot minder.

Ik blijf zeggen de titel is misplaatst. Had beter poepen geil vinden en anaal masturberen. Maar poepseks?

Gr:Mr. S
De titel van de topic is nogal apart "poepsex & geil daarvan"

Ik hoop dat je niet weet wat poepseks is. En zoek dat ook maar niet op op internet. Maar oké.

Sommigen vinden het fijn om te poepen.

Is dat raar? Nou toen ik de titel las poepsex. Ja dat zou heel erg raar zijn. Maar je vind het fijn dus nee zoals ik al zei sommigen vinden dat lekker.

2. Als het gaat om poepsex dan hoop ik het van niet. Maar poepen fijn vinden en anaal masturberen. Maybe. Maybe not.

3.Ik denk dat, dat voor elk mens verschilt sommigen vinden het fijn en andere niet tot minder.

Ik blijf zeggen de titel is misplaatst. Had beter poepen geil vinden en anaal masturberen. Maar poepseks?

Deze reactie moet je even met een korreltje zout nemen.
Seksuele voorkeuren, of fetishes zijn nooit raar!
Als jij iets aantrekkelijk of soms geil vindt is dat doodnormaal, andere mensen zullen er altijd wel wat van vinden maar het is je goedrecht om dingen leuk te vinden als jij daar interesse in hebt.
Reputatie 2
Badge +9
@Vituperative,

Ik zeg alleen dat de titel misplaatst is. Ze zegt dat ze poepen geil vind. Of fijn. Dat kan. Maar dan is het alsnog geen poepseks. Poepseks is als iemand in je mond gaat schijten of over je heen poept of dat 2 mensen beiden met elkaars poep dingen doen op seksueel gebied.

En dan mag ik toch wel zeggen dat als mensen dat lekker vinden dat, dat best vreemd is?

En ik neem aan dat @theschattigvoorwoorden, dit niet bedoelde. Daarom zeg ik dat ook. Als zoals ik ook al zei (als je had gelezen) dat sommige het fijn vinden. En andere weer niet.

Reputatie 2
Badge +1
Hoi ik heb t zelfde hoor, ik ga vaak naar openbare toiletten of op school en dan wordt ik zo geil van de poep geur van andere meiden ga poepen en vingeren en na poepen niet helemaal afvegen zodat wat plakkerige tussen mijn billen blijft doe mijn slipje aan en panty dan mijn strakke jeans en zo loop ik tot avond mee xxxxx
Reputatie 2
Badge +1
Hee, ik ben een meisje van 12, en ik vindt het best geil om te kakken en anaal te marstuberen.. Ik heb hierover een paar vragen:
1: is dat raar?
2: zijn er meerdere mensen op mijn leeftijd met dit?
3: is het normaal voor een mens dat poepen lekker voelt?

Doei! xx

Lekker mmmmmm
Reputatie 1
Badge +1
1: is dat raar? Nee, ik snap dat je dit fijn vind
2: zijn er meerdere mensen op mijn leeftijd met dit? 1 Keer gedaan het was raar maar wel leuk ofzo
3: is het normaal voor een mens dat poepen lekker voelt? Poepen voelt geeoon lekker en dan combineren met hongeren of seks is gewown een goeie combi

Doei! xx
Badge
In mijn fantasie en de lucht van poep bij meisjes vind ik ook geil. Zou graag een knap meisje na het poepen schoon willen likken maar ben bang dat ik in werkelijkheid moet kotsen
Badge
Volgens mij is dat vrij normaal dat kakken lekker voelt ik vind het heil om in mijn hand te spugen en dan aftrekken tot ik klaar kom
Ik deed het zelf nooit maar net geprobeerd het is heel handig om te spugen en dan aftrekken
Reputatie 2
Badge +3
Ik word heel erg opgewonden van poepseks en ik wil het ook heel graag doen alleen is het moeilijk om iemand te vinden voor dit
Reputatie 2
Badge +4
1: is dat raar?Ik vind het heel raar
2: zijn er meerdere mensen op mijn leeftijd met dit? Ik al zeker niet
3: is het normaal voor een mens dat poepen lekker voelt? Het kan goed voelen te mogen of kunnen poepen . Na een verstopping maar poepseks niets voor mij .
Reputatie 2
Badge +3
@Timotje Ik snap wat je bedoelt maar er zijn mensen bij die normale seks niet spannend genoeg vinden en die dan dit soort sex gaan doen ik zelf vind het heel geil hoe poepsex gaat
Ik vind poepen ook fijn voelen😂
En nee het is niet raar ik stop soms ook wat ik mn kontgat!
Badge

Hoi, 

1 nee tuurlijk is niet raar, iedereen heeft iets wat hij of zij geil vind en bij jou is dat dit dus gewoon lekker blijven doen. 

2 ik zelf heb dat zelf niet, maar er zijn vast genoeg mensen die dat wel hebben je bent vast niet de enige!

3 ja ik vind poepen ook fijn voelen!

Groetjesss

Reputatie 7
Badge +16

Hallo iedereen die hier vandaag op heeft gereageerd :)

Ik geef jullie de suggestie om te reageren op wat recentere topics zodat we niet te maken krijgen met dit inactieve topic.

-Dr8gon99

Badge

Hoi ik heb t zelfde hoor, ik ga vaak naar openbare toiletten of op school en dan wordt ik zo geil van de poep geur van andere meiden ga poepen en vingeren en na poepen niet helemaal afvegen zodat wat plakkerige tussen mijn billen blijft doe mijn slipje aan en panty dan mijn strakke jeans en zo loop ik tot avond mee xxxxx

Ik doe vaak het zelfde. Voel heerlijk om vies rond te lopen xx

Badge

Hoi ik vind het vaak ook geil om in me broek te poepen en dan lekker uitsmeren en er op te zitten het is ook lekker warm is dit gek ja of nee stuur even reactie 

Reageer