Vraag

poep in mijn vagina

  • 20 September 2022
  • 5 reacties
  • 1206 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hoi, ik ben een meid van bijna 16 en ik heb dus een poepfetisj, ik masturbeer daar dus ook heel vaak mee. Is dit gevaarlijk?? En als het er nooit meer uitkomt wat dan? Mijn poepfetisj is trouwens zo verslavend dat ik hier te moeilijk vanaf kom. HELP ME!!!

 

Een deel van de tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel (10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.)


5 reacties

Er zitten bacteriën in, dus het is best wel gevaarlijk.

Reputatie 1
Badge +1

Heb het zelfde als jou. Maar doe t wel veilig k snap dat t lekker is maar was je handen of ga douchen is nog beter;)) laat meer weten ik hou er van 

Reputatie 3
Badge +1

Heb het zelfde als jou. Maar doe t wel veilig k snap dat t lekker is maar was je handen of ga douchen is nog beter;)) laat meer weten ik hou er van 

Ja het is zooooo lekker, ik ga voortaan daarna douchen en mezelf helemaal schoonspoelen. 

Dankjewel voor je tips! Xxx Unknowngirl

 

Een deel van de tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel (10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.)

Reputatie 3
Badge +3

Hoi, ik ben een meid van bijna 16 en ik heb dus een poepfetisj, ik masturbeer daar dus ook heel vaak mee. Is dit gevaarlijk?? En als het er nooit meer uitkomt wat dan? Mijn poepfetisj is trouwens zo verslavend dat ik hier te moeilijk vanaf kom. HELP ME!!!

 

Een deel van de tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel (10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.)


zou het absoluut niet in je vagina doen om eerlijk te zijn want je kan er enorm snel enorm nare infecties van krijgen  

Reputatie 7
Badge +7

Ja.

Afvalstoffen uit een ander gat in de ander veroorzaakt infecties. 

Reageer