Vraag

Poep Fetish (Poepsex)

  • 12 November 2019
  • 6 reacties
  • 3076 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi Ik heb er over nagedacht maar ik zit er wel mee ik heb een poep fetish dat is dat je seks wilt hebben met poep er zijn waarschijnlijk weinig mensen die dit begrijpen maar ik zou het graag een keer willen doen ik droom ervan om een vrouw helemaal in te smeren met poep is dit erg en voor de meiden hebben jullie deze fetish ook? En zijn er ook nog tips?


6 reacties

Iedereen heeft zo zijn fantasieën, en daar is niets mis mee. Waar je wel mee uit moet kijken is dat je deze niet op een ongepast moment deelt, of met de verkeerde mensen. Zorg eerst dat je diegene een beetje kent, en voel dan aan of je het met diegene kan delen. Kijk ook uit dat je jouw fantasie niet doordrukt. Daar zijn anderen namelijk niet van gediend.

Reputatie 5
Badge +3

Ik gun je veel maar dit wordt wel een lastige om medestanders te vinden :)

Ik denk dat er genoeg mensen zijn die ook fantasieën hebben die poep bevatten. Zelf ben ik dat niet, maar die mensen zijn er wel. Er zijn ook mensen die graag anderen vastbinden of die vastgebonden willen worden.

ik begrijp je man heb echt precies hetzelfde

 

Hallo Teun15 :)

Er zijn inderdaad ook andere mensen die dat willen, mij lijkt het persoonlijk gewoon ronduit ranzig om iemand in te smeren met poep…

-Dr8gon99

D

Reageer