Vraag

poep fetish, is dit normaal?

  • 13 December 2021
  • 6 reacties
  • 2309 Bekeken

Badge

Hallo, ik ben een jongen van 16 en ik word enorm geil van poep. Altijd wanneer ik gepoept heb doe ik dan vervolgens mijn hand in het toilet en haal ik mijn poep eruit en trek ik erop af. Ook wanneer mijn familie naar de wc is geweest kijk ik dan of ze restjes hebben laten liggen die ik dan aan kan raken. Dit wind mij allemaal heel erg op, maar ik zit erover te denken om misschien iets verder te gaan en de poep te eten. Is dit normaal?


6 reacties

Reputatie 1
Badge

Heyy, ik heb het nog niet zo vaak gehoord maar ik zou het niet eten, want er zitten heel veel bacteriën in, het is niet gezond en je kan er ziek van worden. Ik hoop dat ik je geholpen heb!!

Badge

Oh nee. Ik zou er mee proberen te stoppen 💀

Reputatie 6
Badge +3

kijk, je poept het niet voor niks uit. dit is omdat het afvalstoffen zijn die jouw lichaam niet meer nodig heeft. als je ze dan opnieuw opeet, word je ziek. ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb.

 

kaasjegirl

Badge

Hey ikben een jongen van 14 en ik heb ook een fetisj voor poep en ik vind het dan lekker om wat wc papier in mijn broek te doen en daarin te poepen of het gewoon in mijn hand op te vangen. Ik zou het niet gaan eten dat gaat te ver maar ook ik sta open voor suggesties die nog wat lekkers wat met poepen te maken hebben doen. (Ps comment niet zo iets van stop er mee dat is niet helpvol als je het al doet geef tenminste een paar goede redenen.) Anonimous out

Badge

hey het is zeker niet normaal maar dat ben ik ook niet :) ik heb ook een poep fetisj en ik heb ook wat onderzoek gedaan… zo lang je helemaal gezond bent kan je zonder problemen je eigen poep eten maar die van een ander/als je ziek bent moet je niet doen want dan kan je infecties krijgen

Badge

Hey,

het is niet normaal, ik zou ook het niet pakken en ZEKER niet eten want er zitten erg veel bacteriën op.
En het is ook gewoon vies.
Dus niet doen, verzet je ertegen.

Reageer