plek om te masturberen

  • 19 May 2018
  • 3 reacties
  • 9669 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
het word de laatste tijd al redelijk mooii weer en ik masturbeer graag buiten op plekken waar niemand m door heeft maar dan wel buiten alleen ik heb niet echt ideeën meer hebben jullie plekken om te masturberen

3 reacties

Hi joey5002,

Als je in de stad woont, is het misschien wat moeilijker, maar ik woon vlakbij een natuurgebied, het strand en het platteland, dus dan is er altijd wel een plekje te vinden.

In de winter is het nooit druk op het strand en als er iemand aan komt kun je het al van ver zien als je op een afgelegen stukje strand bent.

Verder kun je ook wel in de zomer op het strand, zolang je maar een rustig plekje vindt. Misschien moet je er een stukje voor lopen, maar kan wel. Zeker als je achter het prikkeldraad gaat en een beetje uit het zicht. Dan kun je ook wel helemaal bloot en das extra spannend. Niet in een beschermd natuurgebied doen, want daar zijn soms controles.

Twin en ik hebben het ook wel met jongens gedaan in een boomgaard, als je weet dat er niemand is of gewoon ergens in de polder. Er zijn altijd wel stille weggetjes, waar ’s avonds niemand komt, omdat het geen doorgaande weg is en er geen boerderijen zijn.

In donker kunnen ze je toch al niet makkelijk zien en zie je iemand anders die licht aan heeft al van ver komen en je hoort het ook, omdat het verder helemaal stil is.

Je kunt dan je fiets achter een oude leegstaande boerenschuur zetten en je uitkleden en dan een beetje in je blootje rondlopen en aftrekken bij het maanlicht. Maar je moet het alleen doen op plekken waar er echt niemand is, want je wilt geen gedoe hebben natuurlijk of iemand laten schrikken. Dus, bv. bij leegstaande boerderijen, maar geen hekken ofzo open maken, alleen als je er zo kunt komen. Pas op voor schrikdraad, want dat voelt niet echt lekker. Ook niet tegenaan plassen, anders krijg je een snok in je piemel.

In een maisveld kan ook. Als het mais al zo hoog is dat je er rechtop in kan lopen zonder dat iemand je ziet is het easy. Wel uitkijken dat ze niet aan het oogsten zijn, dus als je een geluid hoort goed uitkijken dat er geen machine aan komt. In een maisveld heb je meestal geen wandelaars of pottenkijkers. Geen mais plat trappen natuurlijk. Die boer moet er nog centjes aan verdienen.

Bij ons zijn ook dijken die begroeid zijn met gras en in het voorjaar laten ze het gras hoog groeien en kun je tussen het gras zitten, zonder dat iemand je kan zien. Op dijken lopen meestal toch geen mensen als er niet een pad is.

Op sommige plekken kun je soms wel mensen in de verte zien lopen of voorbij fietsen, maar ze kunnen jou niet zien, behalve je hoofd als dat boven het gras uitkomt.

Altijd uitkijken voor je eigen veiligheid en die van anderen. Je wilt natuurlijk geen overlast bezorgen en ook niet betrapt worden. Dus doe het waar niemand is of je kan zien. Ook geen troep achterlaten natuurlijk, dus geen papiertjes met inhoud..

Andere afgelegen plekjes kunnen vissteigertjes zijn, maar let op of ze je dan niet vanaf de overkant kunnen zien of als ze met een bootje voorbij komen varen.

Let op of er geen camera’s zijn, maar bij ons heb je die toch niet in de natuurgebieden en polders. Ik zeg het maar even, want ik had een keertje een verhaal gehoord dat een jongen zichzelf in een parkje aan het aftrekken was op een bankje, maar dat was tegenover het politiebureau en die hadden een camera op het parkje gericht staan, dus niet zo handig. De politie had hem even opgehaald en hij mocht gezellig ff mee naar het politiebureau.

Je kunt ook wel achter een windscherm op het strand, maar met mensen in de buurt is dat niet echt handig. In Frankrijk hadden twin en ik een Italiaanse jongen gezien die zich achter een windscherm aan het aftrekken was. Dat kwam omdat wij achter hem op een hoger gelegen plekje zo over het windscherm konden kijken. Iedereen kan op dat plekje komen. Wij hadden het niet expres gedaan, maar zagen hem toevallig bezig, dus ja, dan maar even kijken of alles goed gaat. Dus, kijk altijd eerst goed rond, voordat je je kleren uit doet en gaat aftrekken.

Nou ja, misschien nog eentje dan. Als je een opblaasbootje hebt en je gaat een stukje van de kant af op het water (kijk uit op zee, want het is wel de bedoeling dat je weer heelhuids aan de wal komt, dus beter doe je het op een meertje of een kreek ofzo) en je gaat op de bodem zitten, dus achter de opblaasrand van je bootje, dan kunnen ze je vanaf de kant niet zien. Dan kun je ook aftrekken, maar let wel op, want ze kunnen je piemel dan misschien niet zien (ff opletten dat ie niet boven de rand uitkomt), maar als ze de hele tijd je arm heen en weer zien gaan en je gezicht zien aanspannen als je klaar komt is het niet echt handig als je even later weer terug aan de wal komt. Dus alleen doen als er niemand in de buurt is.

Doe het dus alleen als niemand je echt kan zien en als het veilig is.

Groetjes,
M&M’s
1. zwembad
2. park
3. strand
4. openbaar wc
5. vliegtuig
6. pretpark
7. in hotel
8. school
9. in je tuin
10. op de fiets
11. in auto
12. pashokje
13. douche
14. in je broek/onderbroek
15. uit het raam
Oké bedankt maar ik woon in de stad en er is maar 1 bos hier in de buurt ik woon in Oost Nederland dus strand is ook niet echt handig een maïsveld hebben wel wel in de buurt en die word pas in september geoogst wel hebben hier ook een verlaten gebouw waar ik wel is met een vriend heb afgetrokken (ander topic) maar iig bedankt voor jullie reacties meer reacties zijn altijd welkom

Reageer