Vraag

plassen na het aftrekken

  • 17 February 2020
  • 16 reacties
  • 3832 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Als ik heb afgetrokken.

dan wil ik uiteindelijk naar wc maar hoelang moet je eigenlijk wachten om naar de wc te gaan?
kan het meteen of moet je even wachten?
 

plus ik heb nog een vraag

ik trek wel veel af om de dag of zelf elke dag. Ik wil het eigenlijk minder gaan doen, maar ik vind als ik klaarkom een fijn gevoel.

weet iemand misschien tips om minder aftetrekken.

ik wil dit puur omdat ik laatst ook bijna ben gesnapt.


16 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Waarom zou je moeten wachten?

Badge

Wat ik af en toe als ik nadat ik klaarkom ga plassen dat het een pijnlijk en tintelent gevoel geeft, en dan bedoel ik niet een beetje fijne pijn maar heftige. Bedoel je dit?

 

 

 

Ik bedoel of ik ook gewoon even kan wachten met naar de wc gaan en gewoon even blijven liggen of zitten of staan zoiets

Ik blijf meestal nog ff liggen na het aftrekken

 

en ik trek elke dag af vind het lekker maar te vaak word het uiteindelijk niet meer leuk

Reputatie 3
Badge +4

Plassen na het aftrekken is belangrijk, zo word de urine buis schoon gespoeld (soort van). Of je dat direct na het aftrekken doet of ff wacht.. dat maakt niet uit

Ik moet soms wel wachten voor ik kan gaan plassen . Mijn plasser blijft zeker nog 10 a 15 minuten stijf . Ik kan niet richten met een stijf plasser .

Reputatie 5
Badge +5

Timotje, blijft ie nog zolang stijf😳. Die van mij is meteen slap als ik klaar gekomen ben

Ja ik denk dat het normaal is .

Badge +1

Ik moet soms wel wachten voor ik kan gaan plassen . Mijn plasser blijft zeker nog 10 a 15 minuten stijf . Ik kan niet richten met een stijf plasser .

Heb ik ook vaker.

Wat ik doe, is vooraf plassen. Dan heb ik eigenlijk nooit het vervelende gevoel

Reputatie 3
Badge +1

Ja ik plas meestal ook vooraf maar nadat ik ben klaargekomen moet ik altijd sowieso nog plassen

Niet kunnen plassen heeft met hormonen te maken. je lichaam maakt een stofje aan zodat je niet kan plassen tijdens de seks of als je opgewonden bent. Dit duurt meestal nog 10 tot 15 min totdat het stofje uit je lichaam is en je weer normaal kunt plassen.

tip voor minder aftrekken. Bouw het langzaam af. als je in 1x stopt lukt het namelijk sowieso niet.

p.s. heb hier ook last van gehad. 

Ipv stoppen met aftrekken kan je ook gewoon zorgen dat je niet meer betrapt wordt.

Masturbeer bijvoorbeeld alleen onder de douche met de deur op slot. Zo kan je in alle rust gewoon aftrekken. Is alle troep meteen weg en kan je meteen je urinebuis schoon plassen.

Plassen onder de douche🤢 hahaha

 

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon i.v.m. overzichtelijkheid forum

WC in de badkamer…

 

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon i.v.m. overzichtelijkheid forum

Ik snap even niet waarom iemand hier begon met een vaag verhaal over hormonen.
Niet kunnen plassen terwijl je opgewonden bent en nadat je een orgasme hebt gehad is vrij simpel.
Je ziet hier wat Engelse termen, die ik voor het gemak vrij zal vertalen.
In de “plateau fase” knijpen spiertjes de urinebuis net onder ze blaas dicht. 
Zo kan er geen urine meer mengen met het sperma.
Dit houdt natuurlijk aan terwijl je opgewonden bent en nog even nadat je klaargekomen bent.

Ja, je zou op dat moment wel kunnen plassen, maar makkelijk zal dat niet gaan.
Het is dus eigenlijk vrij simpel.

 

Ik zag hier ook wat commentaar op plassen onder de douche.
Er zijn weinig plekken schoner dan je douche en gezien je je daar direct ook schoon kunt maken lijkt het mij juist geen enkel probleem.
Je bad hiervoor gebruiken is een ander geval, maar daar gaat het hier niet over.
 

Reageer