Plassen in onesie

  • 9 September 2021
  • 11 reacties
  • 2130 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hey allemaal ik ben 15 jaar en zou graag in een onesie willen plassen heeft iemand hier ervaringen mee om in je broek,pyjama,onesie te plassen en zou graag willen horen hoe jullie dit zouden doen

 

groetjes xxx


11 reacties

Reputatie 1
Badge

Ik vind het heel geil om in mijn broek te plassen dus als ik dat doe ga ik gewoon in de badkamer staan want dan kan je meteen je broek uitspoelen 

Reputatie 7
Badge +19

Lijkt me dat het zon bende wordt😬

Reputatie 4
Badge +3

Ik vindt het zelf wel eens grappig heb het eens gedaan maar het is zo’n gedoe met schoonmaken enz dus wat je zelf wilt

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Girllpower,

In dit topic hebben nog meer mensen onder gereageerd over in een onderbroek (expres) plassen.

Echter lijkt me in een onesie niet zo’n goed idee het is al moeilijk om hem sowieso te wassen. Maar al helemaal als je er plas uit moet wassen. In alleen je onderbroek of onder de douche is dus een betere optie.

Groetjes NV

Reputatie 3
Badge +1

hyy

het is echt heel erg geil om dit te doen ik doe dit zelf ook echt vaak maar je kan het ook gwn naakt onder de douche doen das misschien makkelijker want anders moet je het helemaal schoonmaken

Reputatie 2
Badge +1

Hoe voelt het precies ik wil dit ook proberen

In een onesie heb ik nog nooit geplast, wel een keer in een broekpak wat had aan had, was wel lekker maar het voet het zelfde als als je gewoon in de broek plast, alleen het is meer werk om het weer schoon te krijgen. Dus ik zou als ik jou was het gewoon lekker in je pyjamabroek doen.

Reputatie 4
Badge +2

Ik draag in de winter af en toe een onesie. Vaak tijdens het slapen gaan nog dan. Omdat ik meestal voor de nacht een luier draag blijft de onesie eigenlijk altijd droog. Soms heb ik mijn luier nog niet om en plas ik in de onsie, of door de luier heen wanneer ik te veel geplast heb.  Het plakkende warme gevoel vind ik dan best fijn maar helaas wordt het altijd best wel snel koud en onaangenaam.

Reputatie 3
Badge +3

Jaa dat heb ik ook wel is gedaan in de onesie heb ik het 2 weken geleden gedaan alleen dat was geen succes want het stroomde niet

Nee zal denk ik eerder in die stof trekken dan dan het naar beneden stroomt. Want zo’n onesie is natuurlijk best dik 

Reputatie 2
Badge +1

Ik doe dit ook in mijn broek plassen ik doe dit ook in onesies eerst drink ik dan heel veel en dan ga ik een beetje met mijn knuffels spelen en erop rijden en dan begin ik te plassen zoo geil

 

Reageer